Tas ir vispārzināms fakts, ka cilvēki internetā, visbiežāk, dalās ar negatīvu viedokli. Kad viss ir kārtībā, visbiežāk klients vai līgumslēdzējs vienkārši klusē, pieņemot, ka būtībā nav par ko informēt citus. Tomēr, kad kaut kas noiet greizi, cilvēki ļoti labprāt vēlas padalīties ar savu pieredzi.
Visur, kur viedokļiem var būt izšķiroša ietekme uz pārdošanas attīstību, ir vērts iedrošināt apmierinātus klientus izteikt viedokļus par Jūsu uzņēmumu.
Kā rīkoties?
Sāciet jautāt.
Dažreiz labākais ir arī vienkāršākais risinājums. Ja līdz šim Jūs vēl neesat lūdzis līgumslēdzējiem vai klientiem novērtēt darījumu ar Jums, vienkārši sāciet. Daudzi cilvēki par jums uzrakstīs pat dažus siltus vārdus, ja Jūs uzņemsiet iniciatīvu un lūgsiet to.
Piedāvājiet dāvanu.
Tas ir pateicības žests par veiksmīgu darījumu un Jūsu laiku. Tā var būt atlaide nākamajam pasūtījumam vai daži papildu preces gabali, ko pircējs bieži pasūta. Šādi žesti patiešām tiek labi uzņemti,jo tie apstiprina, ka Jūs patiešām novērtējat un ņemt vērā līgumslēdzēja viedokli.
Merkandi pieredze skaidri parāda, ka atsauksmēm ir būtiska ietekme uz pircēju lēmumiem. Tāpēc neatstājiet novārtā šo pakalpojumu un mēģiniet saņemt pozitīvus komentārus no apmierinātiem līgumslēdzējiem - tas noteikti atmaksāsies ar turpmākiem veiksmīgiem darījumiem.
Autors:
Merkandi