FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt
11 Atlikušo atlaižu skaits

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Atmaksas politika

Paldies, ka izvēlējāties Merkandi. Mēs cenšamies saviem klientiem nodrošināt izcilus pakalpojumus un produktus. Lūdzu, veltiet laiku, lai iepazītos ar mūsu atmaksas politiku, kurā ir izklāstīti noteikumi un nosacījumi par atmaksu par mūsu pakalpojumiem un abonementiem.

1. Atmaksas politikas pārskats un izņēmumi

Merkandi darbojas saskaņā ar stingru bezatmaksas politiku gan vienreizējiem pakalpojumiem, gan abonēšanas plāniem.

a. Izņēmumi: ja klientam var būt tiesības saņemt atmaksu, tiek piemēroti šādi izņēmumi.

  • Ja pakalpojumus nav sniedzis Merkandi.
  • Ja Merkandi ir liegusi pakalpojuma izpildi, neskaitot pārdošanas iespējas aktivizēšanas atteikumu.
  • Ja Merkandi pusē rodas tehniski traucējumi, kas neļauj klientam piekļūt vai izmantot pakalpojumus.

b. Neatmaksājami scenāriji: klients nav tiesīgs saņemt atmaksu šādās situācijās:

  • Atbildes trūkums no vienas puses vai pakalpojumu sniedzēja jebkāda iemesla dēļ, piemēram: atbildes trūkums uz ziņojumu, nosūtītu pasūtījumu vai pirkuma piedāvājumu.
  • Problēmas ar jebkuru darījumā iesaistīto pusi.(Merkandi nav starpnieks darījumos. Jebkuras pretenzijas pret darījuma pusi jārisina tieši ar vairumtirgotāju un/vai pircēju)
  • Klienta domu maiņa pēc pakalpojumu aktivizēšanas.
  • Pēc tam, kad klients ir jebkādā veidā izmantojis Merkandi pakalpojumus, piemēram: piekļuvis piegādātāja kontaktinformācijai, sazinājies ar jebkādiem paredzētiem līdzekļiem, izmantojis preču meklēšanas pakalpojumu un nesaņēma gaidītos rezultātus.

2. Automātiska abonementa atjaunošana

Daži no mūsu abonēšanas plāniem ir iestatīti automātiskai ikmēneša vai ceturkšņa norēķiniem. No klientiem, kuri ir reģistrējušies šajos plānos, maksa tiks iekasēta automātiski atbilstoši izvēlētajam norēķinu ciklam. Tomēr jūs varat atcelt savu abonementu jebkurā laikā pirms nākamā norēķinu cikla, lai novērstu turpmākas maksas. Pēc atcelšanas jums joprojām būs piekļuve abonēšanas funkcijām līdz pašreizējā norēķinu perioda beigām.

3. Abonementa atcelšana

Klienti savā informācijas panelī var jebkurā laikā anulēt abonementu. Ja izvēlaties atcelt abonementu, jums joprojām būs piekļuve Merkandi konta funkcijām līdz pašreizējā abonēšanas perioda beigām. Pēc abonēšanas perioda beigām jums vairs nebūs piekļuves kontam.

4. Bloķētie vai deaktivizētie konti

Lūdzu, ņemiet vērā: ja lietotāja konts ir bloķēts vai deaktivizēts mūsu lietošanas noteikumu vai politiku pārkāpuma dēļ, tas nav piemērots naudas atgriešanai.

5. Sazinieties ar mums

Ja jums ir jautājumi, bažas vai palīdzība saistībā ar naudas atmaksu, atcelšanu vai abonementa jautājumiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu. Lai sazinātos ar mums, lūdzu, apmeklējiet mūsu vietnes sadaļu Kontakti.

6. Politikas izmaiņas

Merkandi patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai atjaunināt šo atmaksas politiku. Izmaiņas politikā stāsies spēkā pēc to publicēšanas mūsu oficiālajā vietnē.

Iegādājoties mūsu pakalpojumus vai abonējot mūsu pakalpojumus, jūs atzīstat un piekrītat ievērot šajā atmaksas politikā izklāstītos noteikumus.

Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.