FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt
25 Atlikušo atlaižu skaits

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Kā tiek izvietoti un sakārtoti sludinājumi?

Katru dienu Merkandi parādās tūkstošiem jaunu piedāvājumu. Katrs pārdevējs vēlētos, lai viņu piedāvājumi būtu pēc iespējas augstāki, un pircēji vēlētos, lai saraksti būtu pēc iespējas pielāgoti viņu vajadzībām. Tāpēc mums ir jāizdara noteiktas izvēles. Šīs izvēles ir stingri atkarīgas no sadaļas, uz kuru tās attiecas. Zemāk mēs norādām, kā mēs filtrējam un kārtojam piedāvājumus.

  • Meklējot - piedāvājumi tiek parādīti atbilstoši meklēšanas atbilstībai, pamatojoties uz ievadīto frāzi. Sakārtojot piedāvājumu secību, tiek ņemti vērā šādi elementi:
    • meklēšanas frāze - definētas frāzes vērtības aprēķins produkta nosaukumam un saturam, izmantojot BM25 algoritmu;
    • veicināšana - vai piedāvājums tiek reklamēts (neatkarīgi no reklāmas veida);
    • vai piedāvājums ir Ekskluzīvajā zonā – šāda veida piedāvājumi sarakstā ir augstāki;
    • publicēšanas vai atsvaidzināšanas datums (atkarībā no tā, kurš ir vēlākais);
    • piedāvājuma statuss - augšā aktīvie, pašās beigās tikko beidzies.
  • Preču datu bāze, Ekskluzīvā zona, sadaļa "Akcijas", konkrētā vairumtirgotāja piedāvājumu saraksti - piedāvājumi tiek parādīti no jaunākā līdz vecākajam pēc publicēšanas datuma. Tiek ņemti vērā tikai aktīvie ieraksti. Nekādi papildu faktori neietekmē ierakstu.
  • Populārāko piedāvājumu sadaļa, Kategorija/apakškategorija - piedāvājumi tiek parādīti atbilstoši reitinga funkcijai. Tiek ņemti vērā šādi elementi:
    • veicināšana - vai piedāvājums tiek reklamēts (neatkarīgi no reklāmas veida);
    • vai piedāvājums ir Ekskluzīvajā zonā – šāda veida piedāvājumi sarakstā ir augstāki;
    • publicēšanas vai atsvaidzināšanas datums (atkarībā no tā, kurš ir vēlākais);
    • piedāvājuma statuss - augšā aktīvie, pašās beigās tikko beidzies.
  • Sadaļa "Populārākie piedāvājumi" - tiek parādīti 6 biežāk parādītie piedāvājumi no pēdējām 30 dienām, sakārtoti pēc skatījumu skaita.

Turklāt sarakstos tiek parādīti reklamētie piedāvājumi. Merkandi piedāvā lietotājiem šādus piedāvājumu reklamēšanas veidus:

  • Nedēļas labākais piedāvājums -Piedāvājums ir redzams mājaslapā tam paredzētā sadaļā. Sadaļā vienlaikus var būt līdz 10 piedāvājumiem, un tie tiek rādīti rotācijā. Ja nav lietotāju reklamētu piedāvājumu, tiek parādīti populārākie piedāvājumi.
  • Labākais piedāvājums kategorijā — piedāvājums tiek parādīts speciālā sadaļā virs saraksta. 5 piedāvājumi tiek parādīti rotējošā formātā. Paaugstināšana notiek gan kategorijās, gan apakškategorijās. Ja nav reklamēto piedāvājumu - sadaļa nav redzama.
  • Atšķirība Merkandi - piedāvājums tiek parādīts sarakstos, izceļot to ar krāsu. Šim veicināšanas veidam nav daudzuma ierobežojumu.
  • Izcelt kategorijā – piedāvājums tiek parādīts kategoriju un apakškategoriju saraksta augšdaļā, bet tas tiek darīts, uzliekot lielāku vērtību. Tas nozīmē, ka piedāvājumam ne vienmēr ir jābūt augšgalā – tas ir atkarīgs no ar šo opciju virzīto piedāvājumu skaita un no iegūtā atbilstības rezultāta, ņemot vērā iepriekšējā sadaļā minēto kārtošanas algoritmu. Šis akcijas veids nesatur nekādus daudzuma ierobežojumus.

Piedāvājumu reklamēšanu veic pārdevēji, kuri iegādājas akcijas no platformā pieejamajām opcijām. Turklāt Merkandi bez maksas reklamē piedāvājumus, kas ir populāri un uzskatāmi par interesantiem un vērtīgiem klientiem.

Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.