FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt
11 Atlikušo atlaižu skaits

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Pakalpojuma noteikumi - specializēta konsultanta palīdzība

§ 1 Vispārīgi noteikumi

  1. Līgumslēdzējs — Merkandi LTD, turpmāk tekstā — Merkandi, atrodas Anglijā, 4E. nodaļa, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Pasūtītājs — uzņēmējs vai privātpersona, kas pasūta darbuzņēmēja pārbaudes pakalpojumu.
  3. Īpaša konsultanta pakalpojums — turpmāk tekstā — pakalpojums ir palīdzības sniegšana lietotājam § 2. Pakalpojumu sniedz Izpildītājs.
  4. Pakalpojuma izmaksas — summa, kas ir jāmaksā Pilnvarotājam, lai sniegtu specializēta konsultanta pakalpojumu.
  5. Pakete uzņēmējdarbībai — darbuzņēmēja piedāvāto papildu pakalpojumu kopums, kas tiek pārdots komplektā

 

§ 2 Sniegtā pakalpojuma apjoms

  1. Klients var pasūtīt pakalpojumu tikai vienā no diviem norādītajiem gadījumiem:
    1. Jebkurā biznesa komplektā (pakalpojums ir daļa no jebkura pieejamā)
    2. Kā papildu 5 stundu komplekts, ja jau ir iegādāts biznesa komplekts.
  2. Klients pasūta biznesa paketi vai specializētu konsultanta atbalsta pakalpojumu, izmantojot Merkandi vietni. Pakalpojuma izmaksas ir norādītas pakalpojuma pasūtījuma lapā un attiecas uz specializēta konsultanta palīdzību visā lapā norādītajā stundu skaitā.
  3. Pēc Pilnvaras pasūtītā pakalpojuma apmaksas Izpildītājs saņem apstiprinājuma ziņojumu. No šī brīža Pasūtītājam ir neierobežots laiks, lai aizpildītu pakalpojuma veidlapu, kurā es sniegšu Izpildītājam nepieciešamo kontaktinformāciju ar Pasūtītāju.
  4. Pēc pakalpojuma veidlapas aizpildīšanas Pasūtītājs sāk tās ieviešanu 3 darba dienu laikā no tās aizpildīšanas dienas. Ja Pakalpojuma izpildes termiņu nevar ievērot, Izpildītājs apņemas nekavējoties par to paziņot Pasūtītājam un šādā gadījumā termiņš ir pakļauts individuālai vienošanās starp Pasūtītāju un Izpildītāju.
  5. Pakalpojums tiek uzskatīts par izsmeltu, ja Klients izmanto visu pakalpojuma ietvaros pieejamo stundu skaitu.
  6. Klients pieejamo pakalpojumu stundu laikā var iesniegt neierobežotu skaitu palīdzības pieprasījumu no specializēta konsultanta.
  7. Īpaša konsultanta palīdzība ir pieejama tikai pa e-pastu jebkurā valodā vai pa tālruni šādās valodās: angļu, poļu, spāņu, vācu, franču, itāļu.
  8. Izpildītājs patur tiesības mainīt tālruņa atbalsta pieejamību jebkurā no valodām. Tādā gadījumā, ja izmaiņas ir par sliktu Principālam (valoda vai valodas, kurās specializētais konsultants līdz šim ir pasūtījis palīdzību un/vai valoda savā lietotāja profilā), viņam ir tiesības pieprasīt samaksāto līdzekļu atmaksa proporcionāli atlikušajam izlietojamo stundu skaitam atbilstoši pakalpojuma komplekta cenai.
  9. Ja Izpildītājs 3 darba dienu laikā nevar piedāvāt specializēta konsultanta palīdzību, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt atmaksāt par iegādāto pakalpojumu. Iegādājoties Biznesa komplektu, Lietotājs var pieprasīt atmaksāt proporcionālu daļu no pakalpojuma cenas, kas ietilpst komplektācijā. Samaksātā summa par pakalpojumu tiek atgriezta Pilnvaras kontā 3 darba dienu laikā. Atmaksa tiek veikta tādā pašā veidā, kā Klienta maksājums par pakalpojumu. Ja šādu atgriešanu nevar veikt, Izpildītājs sazināsies ar Pasūtītāju, lai vienotos par citu atgriešanas veidu. &Nbsp;
  10. Pakalpojuma ietvaros darbuzņēmējs piedāvā palīdzību šādās jomās:
    1. saziņa ar ārvalstu vairumtirgotājiem (tostarp starpniecība, sarunas, konsultācijas)
    2. platformas atbalsts (tostarp konsultācijas)
    3. starptautiskās pārdošanas pamati (padomi veicināšanas jomā, preču izvēle utt.)
  11. Izpildītājs patur tiesības atteikt palīdzību, kas atšķiras no 10. punktā norādītās palīdzības. &2. Šāda atteikuma gadījumā klientam nav tiesību uz naudas atmaksu.
  12. Pakalpojums ir pieejams lietošanai neierobežotu laiku, ar nosacījumu, ka tā lietošana ir iespējama tikai tad, ja Pilnvarotājam ir aktīvs konts Merkandi platformā.

 

§ 3 Atgriešana

  1. Klientam ir iespēja atmaksāt maksu par sniegto pakalpojumu 100 kalendāro dienu laikā no pakalpojuma pasūtīšanas dienas. Pēc 100 kalendārajām dienām no pakalpojuma pasūtīšanas dienas Klientam nav tiesību uz naudas atmaksu.
  2. Atgriešanas nosacījums ir tāds, ka pakalpojums nav sākts. Pakalpojuma veidlapas aizpildīšanas brīdī atgriešanas tiesības izbeidzas, izņemot punktā norādīto situāciju. 6 § 2 un pt. 1, 2 un 3 § 4.
  3. Lai saņemtu atmaksu, iniciatoram ir jāsadarbojas sazinieties ar Merkandi klientu apkalpošanas biroju, kura kontaktinformācija ir pieejama vietnes kontaktu cilnē: https://merkandi.pl/contact. 

 

§ 4 Sūdzības

Izpildītājs atļauj uzsākt sūdzību procedūru šādos gadījumos:

  1. Izpildītājs pakalpojumu nesniedza laika posmā, kas norādīts kā saziņas datums, lai saņemtu palīdzību pakalpojuma noteikumos norādītajā apjomā.
  2. Līgumslēdzējs ar specializēta konsultanta palīdzību mainīja piedāvātās valodas apjomu saskaņā ar 8. punktu § 2

Lai iesniegtu sūdzību, lūdzu, sazinieties ar Merkandi klientu apkalpošanas dienestu. Kontaktinformācija ir pieejama vietnes kontaktu cilnē: https://merkandi.pl/contact. Sūdzības saturā Pilnvaras pienākums ir norādīt pilnus savus rekvizītus, kontaktinformāciju, apmaksātā rēķina numuru un norādīt vismaz vienu no augstāk minētajiem gadījumiem, kas pamato Merkandi sūdzības procedūras uzsākšanu.
Izpildītājam ir pienākums izskatīt sūdzību 30 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas apstiprinājuma dienas.
 

§ 5 Atbildība

Izpildītājs ir atbildīgs tikai par Pasūtītāja palīdzību norādītajā apjomā .. Palīdzība tiek piedāvāta ar vislielāko rūpību, balstoties uz Izpildītāja labākajām zināšanām un prasmēm, tomēr Izpildītājs nav atbildīgs par Izpildītāja radītajām sekām. palīdzību.  

 

§ 6 Nobeiguma noteikumi

Jautājumos, uz kuriem neattiecas šie noteikumi, tiek piemēroti Merkandi Vispārējie komercnoteikumi un attiecīgie tiesību akti.

Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.