FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt
25 Atlikušo atlaižu skaits

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Kā reklamēt starptautiskas preces?

Kā reklamēt starptautiskas preces?

Sava uzņēmuma vadīšana bieži rada sarežģījumus, kas ir daudz grūtāk, ja uzņēmējdarbība balstās uz ārējo tirdzniecību un zināšanas par likumu ir niecīgas. Starptautiskajā tirdzniecībā piegādāto preču kvalitātes apstrīdēšana ir viena no biežākajām darbībām - tā ietver dažus svarīgus pasākumus, ko nepieciešams veikt, lai sūdzību varētu iesniegt.

Apvienoto Nāciju Organizācijas Konvencija

Vissvarīgākais un pamata sūdzību avots ir likumi, ko regulē starptautiskā pirkuma līguma pušu attiecības, ko ietver Vīnes 1980. gada 11. aprīļa Apvienoto Nāciju Organizācijas Konvencija par preču starptautiskās pārdošanas līgums. Ja vēlaties piemērot iepriekšminētās konvencijas noteikumus, mums jābūt pārliecinātiem, ka pusēm, kas parakstījušas līgumu, ir mītnes valstīs, kuras ir pieņēmušas konvenciju. Tāpat kā patērētāju tiesību likumos, pircējam ir tiesības apstrīdēt preces, ja tās neatbilst līgumam. Šī regula attiecas gan uz gadījumiem, kad pārdevējs nav piegādājis preces pircējam gan kvalitātes, gan daudzuma ziņā, preces nebija pienācīgi sagatavotas vai piegādātas iesaiņojumā, kas nav noteikts līgumā.

Neatbilstība preces ar noslēgto līgumu

Gadījumā, ja preces neatbilst pušu parakstītajam līgumam, pircējam ir pienākums nekavējoties par to paziņot pārdevējam, un viņam jāizdara izvēle par tiesiskās aizsardzības līdzekļiem, kas viņam pienākas (noteikumi, kas izklāstīti iepriekšminētās konvencijas 46.-52. pantā).

Nodrošināšana preču aizstāšanu - viena no pircēja tiesībām ir iespēja pieprasīt rezerves preču piegādi - šo var pieprasīt tikai tad, ja preču neatbilstība līgumam ir būtisks pārkāpumus.

Summa samazināšana - citas tiesības ir iespēja pieprasīt summas samazināšanu proporcionāli piegādāto preču vērtībai par nopirktajiem produktiem, kas nebija atbilstoši līgumam.

Remonts pieprasījums - ir arī vērts pieminēt, ka pircēja tiesības ir arī remonts, t.i., iegādāto preču kvalitātes defektu salabošans.

Izstāšanās no līguma - acīmredzams un zināmākais likums ir iespēja atkāpties no līguma, ja preču kvalitāte neatbilst pušu noslēgtajam līgumam. Ir svarīgi uzsvērt, ka atteikšanās attiecas uz līguma daļu, kas nav atbilstoša - pilnīgai līguma atsaukšanai ir tiesības pastāvēt, ja neatbilstība ir nopietns līguma pārkāpums.

Autors:
Merkandi - B2B tirdzniecības platforma

Merkandi - B2B tirdzniecības platforma

Merkandi ir starptautiska vairumtirdzniecības platforma precēm, kuras tiek piedāvātas gan regulārā vairumtirdzniecībā, gan no tiesu izpildītāju izsolēm, ražošanas pārpalikumi un krājumi,preces no uzņēmumu likvidācijas,klientu atgrieztās preces utt.

Iepriekšējais ieraksts Nākamais ieraksts
Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.