Kāds ir atbilžu procents?
Atbilžu procents norāda, cik no pirmajiem pircēju ziņojumiem saņēma atbildi no pārdevēja. Tiek ņemti vērā tikai pirmie ziņojumi jaunā pavedienā. Turpmākie ziņojumi tajā pašā sarunā neietekmē šo rādītāju.
Kā tiek aprēķināts atbildes laiks?
Vidējais atbildes laiks tiek aprēķināts, pamatojoties uz pārdevēja atbildi uz pirmo ziņojumu pavedienā. Laiks tiek skaitīts 7 dienas nedēļā, 24 stundas diennaktī. Pēdējais pircēja ziņojums netiek ņemts vērā, ja vien tas nav viņa pirmais ziņojums.
Kādi ir laika sliekšņi atbildes ātruma noteikšanai?
Laika sliekšņi ir publiski redzami vairumtirgotāja profilā un ir šādi:
Ātri atbild - līdz 6 stundām
Ļoti ātri atbild - līdz 10 stundām
Ātri atbild - līdz 24 stundām
Lēni atbild - līdz 48 stundām
Ļoti lēni atbild - vairāk nekā 48 stundas
No kura perioda tiek aprēķināta statistika?
Visi koeficienti tiek skaitīti no pēdējām 30 dienām.
Cik bieži tiek atjaunināta statistika?
Dati tiek automātiski atjaunināti reizi 24 stundās.
Kāpēc ir svarīgi uzturēt atbilžu statistiku augstā līmenī?
Augstas atbilžu statistikas uzturēšana ir ļoti svarīga pārdevējiem. Darbs pie pakalpojumu kvalitātes veido uzticību ar pircējiem, mudina viņus sazināties ar jums un palielina darījuma pabeigšanas iespējas. Pircēji dod priekšroku sadarbībai ar vairumtirgotājiem, kas ātri un regulāri atbild uz ziņojumiem – tas ir svarīgs elements lēmumu pieņemšanas procesā un veiksmīgā pārdošanā.