HELLO SPRING
-30%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Palīdzība un padomi

Populāras tēmas

Merkandi ir starptautiska vairumtirdzniecības platforma, kas apvieno vairumtirgotājus, izplatītājus, importētājus un eksportētājus, kuri darbojas sēriju beigu, lieko krājumu, pircēju atgriezto preču, pēc līzinga, tiesu izpildītājiem un likvidēto uzņēmumu preču ražošanas pirkšanas un pārdošanas jomā. Mūsu platforma, kas darbojas lielākajos Eiropas tirgos, ir pieejama daudzās valodās, kas ļauj ātri sasniegt gan labas kvalitātes preču piegādātājus par pazeminātām cenām, gan saņēmējus, kurus interesē pastāvīga sadarbība preču palešu vai konteineru jomā.

Kā vairumtirdzniecības platforma mēs saviem lietotājiem piedāvājam modernu IT sistēmu, kas ļauj ērti un ātri apmainīties ar komerciālu informāciju un pilnveidot pirkšanas un pārdošanas procesus. Kā? Mēs piedāvājam rīkus, kas vienkāršo biznesa kontaktu nodibināšanu Eiropā un visā pasaulē. Merkandi lietotājiem ir pieejams plašs produktu un piegādātāju katalogu klāsts, kā arī uzlabota meklētājprogramma. Vairumtirgotāji un izplatītāji, kas ir ieinteresēti ātri pārdot savas preces, Merkandi publicē produktu piedāvājumus, un lietotāji, kurus interesē preču iegāde, tieši sazinās ar pārdevēju, lai nokārtotu pasūtījuma detaļas.

Merkandi platforma galvenokārt ir adresēta vairumtirgotājiem, ražotājiem, tirdzniecības starpniekiem, uzņēmumiem, kas nodarbojas ar eksportu un / vai importu, taču arī stacionāro veikalu, tiešsaistes veikalu īpašniekiem un cilvēkiem, kas nodarbojas ar tirdzniecību no durvīm līdz durvīm vai tirgos un tirgus zālēs. Merkandi ir ļoti populāra tiesu izpildītāju un lielu mazumtirdzniecības veikalu ķēžu vidū.

Merkandi kā vairumtirdzniecības platforma ir starptautisks tirgus, kurā tiekas līgumslēdzēji no visas pasaules, kas specializējas sēriju beigu preču, pārpalikumu un tiesu izpildītāju izsoļu tirdzniecībā, veikalu, ražotņu utt. likvidēšana. Platforma visiem apmeklētājiem nodrošina pilnu pieeju vairumtirdzniecības piedāvājumiem, produktu aprakstiem, fotogrāfijām un preču sarakstiem, ja pārdevēji tos pievienoja, publicējot piedāvājumus. Tomēr pārdevēju kontaktinformācija ir pieejama tikai reģistrētiem Merkandi lietotājiem.

Ja Jūs interesē regulāri saņemt piedāvājumus, varat abonēt bezmaksas jaunumus.

Lai varētu nodibināt kontaktus ar pārdevējiem vai pircējiem, Jums ir jāreģistrējas Merkandi.
Reģistrācija piedāvā divu veidu kontus, no kuriem izvēlēties:

  • Standard konts
  • PREMIUM konts

Pēc izvēlētā konta veida reģistrēšanas un ikgadējā abonementa apmaksas lietotājs saņem pasūtīto pakalpojumu paketi, kas pieejama pēc izvēles.

Standard kontu īpašniekiem ir piekļuve vairumtirgotāju datu bāzei, un, izmantojot kontaktinformāciju, kas parādīta piedāvājuma lapā, viņi var nodibināt tiešu kontaktu ar izvēlēto pārdevēju (pa e-pastu vai pa tālruni). Tādā veidā var uzdot pārdevējam jautājumus par pārdošanai nodotajām precēm, organizēt pārbaudi / inspekciju, apmainīties ar informāciju, kas nepieciešama darījumam.

PREMIUM kontu īpašniekiem, kuri pēc pozitīvas pārbaudes ir ieguvuši pārdevēja statusu Merkandi, ir gan piekļuve vairumtirgotāju datu bāzei, kas publicē pārdošanas piedāvājumus, gan pašiem ir pārdevēja konts, caur kuru viņi var ievietot neierobežotu skaitu preču no pārpalikumiem, likvidācijām, pēc tiesu izpildītāju darbībām. Papildus piedāvājumiem tiek publicēts arī plašs vairumtirgotāju profils. Ar tās palīdzību interesenti, kas vēlas iegādāties demonstrētās preces, var nodibināt tiešu komerciālu kontaktu ar pārdevējiem.

Visi mūsu platformas lietotāji var paļauties uz mūsu darbinieku palīdzību - sazināties ar mums ir iespējams daudzās valodās pa e-pastu un pa tālruni 5 dienas nedēļā.

Atrast interesantu produktu par labu cenu bieži ir diezgan grūti. It īpaši, ja mums ir vairāki tūkstoši piedāvājumu, no kuriem izvēlēties. Lai atvieglotu šo uzdevumu, mēs esam izveidojuši izvērsto meklēšanu.

Pēc pierakstīšanās Merkandi, lapas augšdaļā ir meklētājprogramma. To izmanto preču un vairumtirgotāju meklēšanai mūsu vietnē. Vienkārši ievadiet meklēto frāzi un noklikšķiniet uz lupas ikonas vai apstipriniet ar ENTER. Pēc šīs darbības vaicājuma rezultāts tiek parādīts izvērstās meklētājprogrammas apakšlapā, kur to ir iespējams mainīt pēc dažādiem kritērijiem. Izvērstā meklēšana piedāvā šādas opcijas:

  • meklēšana pēc valsts, kurā atrodas preces;
  • meklēšana pēc nozares (kategorijas);
  • meklēšana pēc produktu grupas (vairāk informācijas par produktu grupām atrodama: PRODUKTU GRUPA);
  • meklēšana pēc frāzes, kurā tiek izmantots piedāvājumā iekļautais nosaukums, apraksts un atslēgas vārdi;

Lūdzu, ņemiet vērā - jo vairāk parametru norādīsiet, jo precīzāks būs meklēšanas rezultāts. Precizitāte iet roku rokā ar samazinātu piedāvājumu skaitu. Tāpēc uzlabotā meklētājprogramma jāizmanto prasmīgi un uzmanīgi.

Piemērs:

Jūs vēlaties meklēt enerģijas dzērienu Red Bull.

Ierakstot Red Bull, saņemsiet visus piedāvājumus, kuros ir šī frāze (nosaukumā, saturā un / vai atslēgvārdos).

Tomēr, ja vēlaties sašaurināt interesējošo piedāvājumu sarakstu uz konkrētu valsti, piemēram, Poliju, šī valsts būs jāizvēlas izvērstās meklēšanas iestatījumu sānu (kreisās) izvēlnē.

Izvērstā meklēšana ir svarīgs Merkandi elements, kas ļauj precīzi un ērti atrast piedāvājumus. Lai vēl vienkāršāk būtu atrast interesantākos piedāvājumus, aicinām iepazīties ar vairumtirgotāju izlases funkcionalitāti un sekot līdzi piedāvājumiem.

Visas Merkandi pieejamās maksājuma metodes ir redzamas konta reģistrācijas pēdējā posmā. Pēc formas aizpildīšanas un noklikšķināšanas uz pogas Reģistrēties Jūs tiksiet novirzīti uz maksājuma lapu. Ir 3 opcijas:

  • Paypal - pateicoties šai sistēmai, Jūs varat veikt ātru kartes maksājumu vai norēķināties tieši no sava PayPal konta.
  • Tiešsaistes maksājumi, t.i., sistēma Przelew24, kas arī ļauj veikt ātrus maksājumus. Pēc šīs opcijas izvēles Jūs tiksiet novirzīts uz lapu, kurā izvēlaties bankas vai kartes maksājumu.
  • Bankas pārskaitījums - papildus informācijai par pārskaitījumu tiks nodrošināta arī izdrukājama forma.
  • Multisafepay tiešsaistes maksājumi - alternatīvs maksājuma veids, izmantojot Visa vai Mastercard.

Reģistrācijas laikā Jūs saņemsiet e-pasta apstiprinājumu par reģistrāciju, kurā ir norādīta maksājuma saite, kā arī lejupielādējams pro-forma rēķins, lai Jūs jebkurā laikā varētu atgriezties pie maksājuma veidiem.

Merkandi platformas pamatpiedāvājums ir iespēja iegādāties PREMIUM kontu. Iespējas, kas saistītas ar šāda konta izveidi, ir pieejamas gan pārdevējiem, gan pircējiem.

Ja šādu kontu izveido, piemēram, vairumtirgotājs, lai izmantotu iespēju izvietot savus piedāvājumus, tam vispirms jāveic pārbaudes process. Šis ir viens no vissvarīgākajiem posmiem, kura laikā tiek pārbaudīti konkrēta uzņēmuma dati un ticamība, kas vēlas aktīvi izmantot mūsu vietni. Tikai ar nosacījumu, ka Merkandi darbinieku veikto pārbaužu rezultāti ir pozitīvi, vairumtirgotājs tiek aktivizēts, lai publicētu sludinājumus.

Pats verifikācijas process parasti ilgst vairākas stundas.

Pozitīvas atlīdzības rezultātā pārdevējs iegūst iespēju prezentēt gan savu uzņēmumu, gan piedāvātās preces. Tajā pašā laikā jāuzsver, ka uzņēmuma būtiskā prezentācija vienmēr ir redzama reģistrētiem platformas lietotājiem, tieši blakus katrai piedāvātajai preču pārdošanai. Turklāt plašākā tvērumā konkrēta uzņēmuma īpašības var atrast atsevišķā cilnē, ti, “Vairumtirgotāji”.

  1. Pirmais ieguvums no pozitīvas pārbaudes ir fakts, kas potenciālajiem pircējiem sniedz skaidru signālu par pārdevēja raksturu un standartiem.
  2. Unikāla iespēja ir izvietot neierobežotu skaitu piedāvājumu. Vairumtirgotājam nekādā veidā nav jākontrolē, jāaprēķina un jāuztraucas par to ierobežojumiem. Kā Merkandi PREMIUM pārdevējam, uz viņu neattiecas nekādi šāda veida ierobežojumi.
  3. Lespēja izvietot neierobežotu skaitu piedāvājumu ir spēkā visās valodās, kas pieejamas mūsu platformā. Tas nozīmē, ka lietotājs, kurš ir PREMIUM pārdevējs , var droši publicēt gan versiju, kuru viņš ir reģistrējis, gan arī otru versiju bez papildu maksas! Vienīgais ierobežojums, kas kalpo tikai mūsu platformas lietošanas ērtībai un ērtībai, ir principa ievērošana, saskaņā ar kuru, publicējot piedāvājumu poļu valodas versijā, tas jāraksta poļu valodā, savukārt, lai varētu ievietot sludinājumu, piemēram, itāļu valodas versijā, to var izdarīt tikai lietojot itāļu valodu utt.
  4. Mūsu PREMIUM pārdevēju publicētie piedāvājumi tiek reklamēti dažādās vietnēs un izvietoti Google, kas ievērojami palielina interesi par konkrētā vairumtirgotāja precēm un galu galā rada pārdošanas rezultātu pieaugumu.
  5. No otras puses, PREMIUM konta lietotāji, kas veido pircēju grupu, saņem plašāku informāciju par Merkandi vairumtirgotājiem un iespēju sadarboties un viedokļu veidā apkopot darījumu sekas vai gaitu. Šīs atsauksmes tiek publicētas pārdevēja vietnē.
  6. Turklāt šādi viedokļi ir redzami tikai PREMIUM lietotājiem, un tikai viņi tos var rediģēt.
  7. Citu tirgotāju un pircēju komentāri ir lielisks informācijas avots un sniedz ieskatu par pirkuma faktisko gaitu un visiem tā apstākļiem. Pateicoties piekļuvei šādam avotam, PREMIUM lietotājs var vieglāk izvēlēties līgumslēdzēju, pateicoties to cilvēku atsauksmēm, kuriem jau ir bijusi iespēja ar viņu sadarboties.

Standard konta īpašnieks Merkandi platformā var izmantot mūsu vietni 12 mēnešus. Abonēšanas periodā lietotājam ir pieejama visa kontaktinformācija par vairumtirgotājiem, kuri mūsu vietnē piedāvā savus produktus. Precīzi runājot, viņa rīcībā ir pilna katra pārdevēja kontaktinformācija, turklāt viņam ir redzamas arī valodas, kurās var sazināties ar konkrēto līgumslēdzēju. Ja vairumtirgotājam ir sava vietne, tam ir iespēja pievienot adresi savam profilam. Šī informācija ir pieejama arī reģistrētam Standard konta lietotājam.

Jāatzīmē fakts, ka vairumtirgotāju bāze mūsu platformā nemitīgi aug, lietotājiem tas nerada papildu maksu par atjaunināšanu. Vienreizēja gada abonementa maksa dod tiesības piekļūt vairumtirgotāju datiem, kas atrodas mūsu datu bāzē reģistrācijas dienā un nākamajā periodā - līdz konta pēdējai derīguma dienai. Protams, visā konta darbības laikā reģistrēts Standard lietotājs var paļauties uz Merkandi platformas klientu apkalpošanas biroja atbalstu un tehnisko palīdzību.

Mūsu Merkandi platforma piedāvā divu veidu kontus: STANDARD un PREMIUM. Atsevišķiem kontiem piešķirtā funkcionalitāte ir saistīta ar mūsu lietotāju darbību raksturu:

Standard konts:
Šis konts ir izveidots, ņemot vērā lielu klientu grupu, kuri, izmantojot mūsu pakalpojumus, saņem ātru un ērtu piekļuvi uzticamiem un pārbaudītiem vairumtirgotājiem no Eiropas, piedāvājot preces no noliktavu pārpalikumiem, likvidācijām, sēriju beigām, izpārdošanām, izsolēm
Katram Standard konta lietotājam ir pilna pieeja mūsu datu bāzei, kur ir pārdevēju kontaktinformācija, kas piedāvā savas preces Merkandi platformā. Kontaktinformācija ir norādīta pārdevēja profilā - uzņēmuma adrese, noliktavas adrese, fiksēto un mobilo tālruņu numuri, e-pasta adreses un vairumtirgotāja vietne.
Pircējs var nodibināt ātru un tiešu kontaktu ar vairumtirgotāju par platformā ievietoto piedāvājumu, viņš var arī iesniegt savu pieprasījumu vai sadarbības priekšlikumu.

PREMIUM konts
Šis konts ir adresēts gan lietotājiem, kuri interesējas tikai par preču iegādi, t.i., jauniem piegādātājiem, gan lietotājiem, kuri meklē jaunus preču pārpalikumu saņēmējus, likvidācijas un tiesu izpildītājus.
PREMIUM konts nodrošina piekļuvi Merkandi platformas pārdevēju kontaktu datu bāzei, taču šajā datu bāzē ir papildu informācija, kurai Standard konta lietotājam nav piekļuves.
Papildus informācija:

  • Melnais saraksts - šajā sarakstā ir pārdevēji, kuri krāpušies, ļaunprātīgi izmantojuši klientus,bet joprojām aktīvi darbojas internetā, bieži ar mainīgiem nosaukumiem;
  • Komentāru sistēma - šī sistēma ļauj PREMIUM konta lietotājiem sniegt atsauksmes pārdevējiem Merkandi platformā, novērtēt viņu uzticamību un profesionalitāti.

Papildu un ļoti svarīga PREMIUM konta funkcionalitāte ir pārdošanas iespēja, kas ir iespējota visiem šī konta lietotājiem pēc pozitīvas iesniegto reģistrācijas dokumentu pārbaudes. Lietotāja rīcībā ir ērts panelis neierobežota skaita piedāvājumu ievietošanai, fotoattēli un pielikumi, kā arī profils, kurā ir sīka informācija par kontaktinformāciju un uzņēmuma profils.

Visi reģistrētie Merkandi platformas lietotāji var paļauties uz profesionālu atbalstu un palīdzību no mūsu servisa biroja specializētajiem darbiniekiem. Par katru vaicājumu attiecībā uz mūsu platformu, tehniskām vai citām problēmām, kas attiecas uz mūsu klientiem, varat sazināties izmantojot jebkuru no šiem saziņas kanāliem:
  • tālrunis caur
  • Skype
  • e-pasts 
  • čats

​Protams, klientu apkalpošana tiek sagatavotas visās valodās, kuras tiek izmantotas Merkandi. Mūsu speciālisti ir Jūsu rīcībā no pirmdienas līdz piektdienai, no 9:00 līdz 17:00 (CET).

Mēs cenšamies pēc iespējas ātrāk atbildēt uz e-pasta jautājumiem. Uz ziņojumiem, kas saņemti pēc mūsu darba laika vai brīvdienās, mēs parasti atbildam pirmajā - nākamajā darba dienā.

Jāatceras, ka mēs arī esam cilvēki un arī mums ir brīvdienas. Šādos gadījumos Jūs saņemsiet informāciju, kad būs pieejams mūsu darbinieks, kurš atbild par doto valodas versiju. Mēs iesakām sazināties ar mums arī citā valodā.

Cik vien iespējams, mēs cenšamies sazināties arī ar klientiem, kuri nav spējuši mūs sasniegt.

Katru reizi, kad rodas kādi pārtraukumi biroja darbībā, attiecīgā informācija par šāda notikuma cēloni un ilgumu iepriekš tiek ievietota apakšsadaļā Kontaktpersonas katrā platformas valodā.

Katrs Standard lietotājs jebkurā laikā abonēšanas periodā var pārslēgties uz PREMIUM versiju.

Procedūra, lai pārslēgtos uz augstāku konta veidu (no standard uz PREMIUM):

  1. Lai pārietu uz augstāka veida kontu, jums ir jābūt Standard kontam;
  2. Pierakstieties tajā;
  3. Lietotāja paneļa galvenajā lapā būs poga. Mainiet konta veidu, uz tās noklikšķinot;
  4. Jūs redzēsiet pasūtījuma informāciju, kas jāapstiprina;
  5. Pēc apstiprināšanas tiksiet novirzīts uz maksājuma lapu;
  6. Pēc maksājuma veikšanas un pārskaitījuma saņemšanas, konta tips tiks mainīts uz PREMIUM.

Ja rodas problēmas ar maksājuma veikšanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas biroju, kas pieejams vietnē Kontakt.

Katrs lietotājs saņems PVN rēķinu par abonementa iegādi Merkandi platformā. Atcerieties, ka rēķina oriģināls tiks aktivizēts tikai pēc maksājuma saņemšanas mūsu kontā. Ja konts tika aktivizēts ar apstiprinājumu, sākotnējais rēķina lejupielāde var aizņemt 1-2 dienas.

Elektroniskie rēķini ir pilnībā pieņemami un atbilst mūsu valstī spēkā esošajiem noteikumiem, taču, ja vēlaties rēķinu papīra formā, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas biroju, un mēs to nosūtīsim uz Jūsu norādīto adresi.

Speciālā zona ir vieta, kas paredzēta aktīvākajiem lietotājiem, kuri sagaida vairāk un meklē labākos piedāvājumus. Lietotāji šeit atradīs īpaši atlasītus piedāvājumus, kas, iespējams, nav pieejami sabiedrībai šādu iemeslu dēļ:

  • vienošanās ar ražotāju, kas aizliedz publicēt piedāvājumus vispārpieejamā formā;
  • precēm ir pārdošanas ierobežojumi;
  • preces cenu nevar publiskot;
  • produktam ir firmas zīme, bet tā tālāka izplatīšana ir pakļauta ierobežojumiem.

Lepriekš minētos ierobežojumus visbiežāk nosaka paši zīmoli, ražotāji vai izplatītāji, un tie nav apspriežami, tāpēc produktus, uz kuriem tie attiecas, nevar piedāvāt vispārpieejamos tirdzniecības kanālos. Mēs zinām šo vairumtirdzniecības tirgus specifiku, tāpēc nolēmām apmierināt lietotāju vajadzības, izveidojot speciālo slēgto zonu.

Pircēji, kurus interesē šāda veida piedāvājumi, lietotāja panelī var iegādāties piekļuvi speciālajai zonai. Pēc piekļuves iegādes, lietotājs varēs apskatīt īpašos piedāvājumus mājas lapā un atsevišķās kategorijās. Piekļuve speciālajai zonai ir derīga 12 mēnešus no pirkuma datuma un ir stingri saistīta ar konta derīgumu.

Pārdevēji, kuru preces atbilst kādam no iepriekšminētajiem nosacījumiem, savus piedāvājumus var publicēt speciālajā zonā, piedāvājuma publicēšanas formā atlasot izvēles rūtiņu Piedāvājums, kas redzams tikai atlasītai lietotāju grupai ar piekļuvi speciālajai zonai. Pēc šāda piedāvājuma publicēšanas tas būs redzams tikai tiem lietotājiem, kuri ir iegādājušies piekļuvi speciālajai zonai. Lietotāji, kuriem nav piekļuves speciālajai zonai, tur var tikai publicēt savus piedāvājumus.

Speciālā zona ir novatoriska Merkandi platformas funkcionalitāte gan pircējiem, gan pārdevējiem. Pircējiem ir pieejami unikāli piedāvājumi, kuri nav publicēti citās vietnēs, savukārt pārdevējiem ir iespēja izlikt preces, uz kurām attiecas pārdošanas un izplatīšanas ierobežojumi, un sazināties ar pircējiem, kuri meklē šāda veida preces.

Tāpēc īpašā zona ir ideāls papildinājums datu bāzei par precēm, kuras pārdošanas ierobežojumu dēļ nevar parādīt vispārpieejamās vairumtirdzniecības vietnēs.

Pircēji pārdevējiem platformā publicē komentārus. Atkarībā no veida un skaita tie var radīt uzticēšanos Jūsu biznesam un palielināt pārdošanas apjomus vai atbaidīt potenciālos klientus. Kā darbojas Merkandi komentāru sistēma? Šeit ir daži praktiski padomi.

Kā darbojas komentāri Merkandi?
Katram pircējam ir tiesības sniegt vienu komentāru vienam darījumam, kas veikts 2 mēnešu laikā no rēķina izrakstīšanas datuma. Komentārs var būt vienā no trim veidiem - pozitīvs, neitrāls vai negatīvs. Pirmo divu gadījumā publicēšana notiek nekavējoties, un vairumtirgotājs saņem paziņojumu par jaunu komentāru, kas publicēts viņa profilā.Negatīvi komentāri tiek nosūtīti mūsu komandai. Ja tas ir pareizi noformulēts un mēs apstiprinām, ka tas attiecas uz darījumu, mēs to pārvietojam uz neapstiprinātajām publikācijām. No šī brīža katrs vairumtirgotājs saņem 7 dienas, lai atrisinātu radušos problēmu ar pircēju. Ja pircējs šajā laikā vēlas komentāru dzēst, mēs to izdzēšam un informējam par to abas puses. Pretējā gadījumā komentārs tiek publicēts pēc 7 dienām, un vairumtirgotājam tiks par to paziņots.
Otrs komentāru sistēmas elements ir pārdevēju vērtējums 4 kategorijās: 

  • preces atbilstība aprakstam
  • saziņa ar pārdevēju
  • pasūtījuma izpildes laiks
  • piegādes maksa

Katru no šīm kategorijām var novērtēt no 1 līdz 5 zvaigznēm. No tām tiek aprēķināts vidējais visu komentētāju vērtējums, kas tiek publicēts pārdevēja profilā.

Vai varu no sava profila dzēst negatīvos komentārus?
Katru komentāru var dzēst, ja pircējs mums paziņo, ka domstarpības ir atrisinātas un vairumtirgotājs ir radis risinājumu. Pamatotos gadījumos mēs izdzēšam komentārus, kad izrādās, ka darījums nenotika. Citos gadījumos mēs nedarbojamies kā strīdu starpnieks. Katram pircējam ir iespēja ierakstīt negatīvu komentāru, un vairumtirgotājam, izņemot norādītos izņēmumus, nav tiesību pieprasīt tā dzēšanu.
 

Reputācijas uzturēšanas un izvairīšanas no negatīviem komentāriem.
Negatīvi komentāri neapšaubāmi ietekmē pārdošanas apjomus un klientu uzticību. Tāpēc ikvienam vairumtirgotājam mēs iesakām rūpēties par pozitīvām atsauksmēm jau no pirmās dienas. Šim ieteikumam ir vairāki iemesli:

  • pozitīvas atsauksmes palielina pārdevēja uzticamību
  • negatīva komentāra saņemšanas gadījumā pozitīvie samazina tā stiprumu un ļauj Jums saglabāt savu reputāciju augstā līmenī
  • liels skaits pozitīvu komentāru rada lielāku pārdošanas apjomu.

Kā mudināt pircējus atstāt komentārus?
Neviens nav jāmudina publicēt negatīvus komentārus, savukārt pozitīvas pieredzes gadījumā pircēji nevēlas dalīties savā viedoklī. Tāpēc mēs iesakām vairākas pozitīvu atsauksmju iegūšanas metodes, kuras ir pārbaudījuši mūsu vairumtirgotāji:

  • atlaide pasūtījumam vai nākamajam pasūtījumam
  • bezmaksas dāvanas, kas pievienotas pasūtījumam, lai veicinātu komentāru publicēšanu
  • piedāvājot labākas kvalitātes preces kā pateicību par viedokļa izteikšanu

Ko darīt, ja pircējs ievietojis negodīgu komentāru?
Ja kāda iemesla dēļ komentārs ir negodīgs un nepatiess, katram pārdevējam ir iespēja uz to atbildēt. Šādā situācijā atbilde parādīsies arī zem komentāra profilā, kas potenciālajiem pircējiem ļaus uzzināt abu pušu viedokli par darījumu un dos viņiem iespēju aizstāvēties pret negodprātīgiem pircējiem. Ir vēl viena svarīga lieta, kuru vērts pieminēt. Merkandi ir platforma, kas darbojas daudzās dažādās valstīs un daudzās valodās. Jūs saņemsiet komentāru neatkarīgi no tā publicēšanas valodas, un mūsu speciālisti to iztulkos visās citās pieejamās valodās. Tādējādi iegūstot pozitīvas atsauksmes vienā valodas versijā, vairumtirgotājs saņem pozitīvas atsauksmes katrā pieejamajā valodā. Protams, tas attiecas arī uz negatīvajiem un neitrālajiem komentāriem.
Mēs iesakām visiem izmantot komentāru sistēmu, lai pateiktos vairumtirgotājiem par profesionāli veiktiem darījumiem un brīdinātu citus par negodīgiem līgumslēdzējiem. Gan komentāri, gan pārdošanas vērtējums klienta viedokļa gadījumā vienmēr sniedz pozitīvus rezultātus abām darījuma pusēm.

Esmu ticis apkrāpts, vai ir vēl kas, ko es varu darīt, izņemot negatīva komentāra ievietošanu?
Pateicoties tam, ka mēs pārbaudām savus pārdevējus, preču autentiskumu un ļaujam lietotājiem atstāt komentārus, mēs ievērojami paaugstinām darījumu drošību mūsu platformā. Tomēr ir situācijas, kad pārdevēji dažādu iemeslu dēļ neatbilst līguma noteikumiem. Šajā gadījumā pirmais solis, kas jāveic pircējam, ir negatīva komentāra publicēšana pārdevēja profilā - šī darbība parasti ir pietiekama, lai darījums tiktu veiksmīgi pabeigts.

Gadījumā, ja komentārs nedeva gaidīto efektu, pircējam par to jāpaziņo vietējā policijas iecirknī. Ir vērts saglabāt pilnu dokumentu komplektu, kas apstiprina visus darījuma posmus. Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, skatiet mūsu Tirdzniecības labās prakses rokasgrāmatu.

Mēs nedarbojamies ar starpniecību lietotāju darījumos, jebkādu darbību no mūsu puses, lai palīdzētu atrisināt domstarpības, veiksim tikai pēc tam,kad saņemsim apstiprinājumu par paziņojuma iesniegšanu policijā, kas Jums jāpieprasa, sniedzot liecību.

Jā, privātpersonas var izveidot kontu Merkandi. Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka neliela daļa mūsu vairumtirgotāju pārdod preces tikai uzņēmumiem. Tomēr, lai pārdotu preces Merkandi, Jums ir jābūt aktīvam biznesam.
Pirms savu piedāvājumu publicēšanas katrs vairumtirgotājs iziet pārbaudes procesu. Šādas pārbaudes mērķis ir palielināt Jūsu drošību darījumu laikā. Turklāt mēs pārbaudām arī piedāvājumus ar zīmolu produktiem, lai apstiprinātu šādu preču autentiskumu un izcelsmi.

Pasaule tiecas pēc arvien lielākas digitalizācijas. Attīstoties tam, parādās arvien vairāk un vairāk draudi. Viens no populārākajiem draudiem ir pikšķerēšana.

Kas ir pikšķerēšana?
Tas ir mēģinājums pikšķerēt datus, uzdodoties par personu, uzņēmumu vai iestādi. Šeit ir daži piemēri, kā darbojas šāda veida krāpšana:

  • Pikšķerēšanas pieteikšanās dati, izmantojot viltotu vietni - noziedznieki izveido identisku vietnes kopiju, bet uz citu interneta adresi. Tad viņi sūta vēstules, uzdodoties par ieinteresētajiem klientiem vai pašu uzņēmumu, ar lūgumu pieteikties / apskatīt konkrētu piedāvājumu. Šādos gadījumos esiet modrs. Vieglākais veids, kā no tā izvairīties, ir, piesakoties, apskatīt adreses joslu. Ja tā atšķiras no merkandi.com vai cita no Merkandi domēniem, jums vajadzētu atturēties no pieteikšanās. Lūdzu, apmeklējiet Merkandi vietni un nekavējoties ziņojiet par šādu situāciju. mūsu klientu apkalpošanai. Ir arī vērts atzīmēt, ka noziedznieki bieži izmanto dažāda veida trikus, lai padarītu domēnu līdzīgu sākotnējam. Piemēri: Merkondi.com vai merkandi.com.domainname.com. Pirmajā gadījumā mēs redzam nosaukumā drukas kļūdu, kuru ir viegli nepamanīt, savukārt otrajā apakšdomēns ir identisks domēnam, tomēr tas nav Merkandi domēns.
  • Datu pikšķerēšana pa e-pastu - noziedznieki sūta e-pastus no domēna, kas ir līdzīgs korporatīvajam domēnam, lūdzot ievadīt pieteikšanās paroli, nosūtīt dokumentus utt., Vienlaikus pievēršot uzmanību detaļām - nosūtot ziņojumu veidnes, kuras faktiski izmanto vietne, un klientu apkalpošanas aģentu kājenes. Pirms atbildiet uz e-pastu ar pieprasījumu pēc sensitīviem datiem, vienmēr pārbaudiet, kurš ir sūtītājs - visi mūsu aģenti izmanto tikai adreses Merkandi domēnā - name@merkandi.domain.

Šie ir tikai divi populārāko uzbrukumu piemēri. To noteikti ir vairāk, un katram no tiem var būt savi veidi, kas ir atkarīgi tikai no noziedznieku radošuma un izveicības.

Tā kā draudi mainās, mēs nolēmām ieviest proaktīvu risinājumu - obligātu divpakāpju pierakstīšanos. Mēģinot pieteikties, pēc lietotājvārda un paroles ievadīšanas Jums tiks prasīts autorizācijas kods, kas tiks nosūtīts uz Jūsu e-pasta adresi. Tādā veidā, pat ja Jūsu pieteikšanās dati tiek pazaudēti, noziedznieks nevarēs pieteikties Jūsu kontā.

Vai man tas ir vajadzīgs? Manā Merkandi kontā nav nekā interesanta

  1. Daudziem cilvēkiem ir ilūzija, ka noziedzniekiem viņu kontu neinteresē. Tā nav taisnība divu iemeslu dēļ: Ja esat pārdevējs, Jūsu kontā var būt sensitīvi dati, piemēram, klientu un darījumu dati. Šos datus likumpārkāpējs var izmantot, lai veiktu turpmāko uzbrukumu vai šantāžu. Jāatceras, ka piemērojamie GDPR noteikumi arī katram uzņēmējam pieprasa šāda veida datus nodrošināt vislabākajā iespējamā veidā.
  2. Jūsu kontu var izmantot, lai koordinētu uzbrukumu citiem cilvēkiem. No Jūsu konta noziedznieks var nosūtīt informāciju un ziņojumus klientiem Jūsu vārdā. Tādā veidā viņš, piemēram, var publicēt piedāvājumus un pēc tam lūgt ieinteresētās puses samaksāt par pasūtījumu uz viņa kontu. Lai gan ne Jūs ne krāpjat cilvēkus šādā veidā, tas bojā Jūsu uzņēmuma tēlu un var radīt problēmas ar likumu, jo, kamēr lieta nav noskaidrota, Jūs esat persona, kas izspieda naudu no klientiem.

Mani dati tika nozagti, ko darīt?
Nekavējoties ziņojiet par to Merkandi klientu apkalpošanas dienestam, nomainiet sava konta paroli uz Merkandi un pārliecinieties, vai konta iestatījumos neviens nav mainījis Jūsu e-pasta adresi. Ja izmantojat paroli, lai pieteiktos Merkandi arī citās vietās, mainiet to arī citās vietās.

Svarīga piezīme
Divpakāpju pieteikšanās ir papildu drošības slānis, kas palielina drošību, bet negarantē 100% drošību. Tas ievērojami apgrūtina Jūsu konta uzlaušanu, izmantojot nozagtos datus, savukārt ir pikšķerēšanas metodes, kas arī maina verifikācijas kodu, tāpēc Jums joprojām jāpārbauda vietnes, kurās piesakāties.

Ieviešot jaunas funkcijas,Merkandi komanda pastāvīgi strādā pie datu un lietotāju kontu drošības.

Klientu apkalpošanua visaugstākajā līmenī, īpaši pārdevējiem, ir ļoti laba prakse. Viena no izplatītākajām kļūdām vairumtirdzniecības nozarē ir neatbildēt uz ziņojumiem, kas saņemti no pircējiem / pārdevējiem.
Merkandi ir starptautiska platforma, kurā mēs lielu uzsvaru liekam uz pareiziem kontaktiem un biznesa attiecībām starp lietotājiem. Lai nodrošinātu augstu pakalpojumu līmeni, mēs rūpējamies par ziņojumu reakcijas līmeni un statistiku. Tāpēc Jūs varat saņemt paziņojumus no mums, ja Jūsu panelī ir neatbildēti ziņojumi.

Kāpēc mēs to darām?

  • Lai jūs informētu par nelasītajiem ziņojumiem - dažreiz ziņojumi nonāk surogātpastā, tiek aizmirsti, nepamanīti. Mēs rūpējamies, lai Jūs nepalaistu garām nevienu ziņojumu.
  • Lai izglītotu Jūs par labu biznesa praksi - daudzi cilvēki nezina, ka nereaģēšana uz ziņojumiem var negatīvi ietekmēt viņu biznesu. Mēs cenšamies izskaidrot, kāpēc atbildēšana uz ziņojumiem ir tik svarīga.
  • Lai palielinātu pārdošanas apjomus - ja šodien neatbildējāt lietotājam, nedēļas laikā viņš var nebūt ieinteresēts Jūsu piedāvājumā. Lai palielinātu pārdošanas apjomus, Jums jāapkalpo visi.

Kāpēc tas ir svarīgi?
Iedomājieties, ka Jūs vadāt veikalu. Klients ienāk un uzdod jautājumu. Cik reizes esat saskāries ar situāciju, kad pārdevējs izliekas, ka neredz klientu? Mēs neesam saskārušies ar šādu situāciju, kāpēc gan e-komercijā tam vajadzētu būt savādāk?
Kā jau minējām iepriekš, ja klients šodien nesaņem atbildi, nākamreiz, iespējams, viņš nerakstīs vispār. Tāpēc labāk ir atbildēt,ka neesat ieinteresēts, nē, paldies utt.,nekā neatbildēt neko. Šāda īsa atbilde prasīs dažas sekundes, taču tā neatbaidīs klientu ar atbildes trūkumu.

Vai mēs varam lūgt Jūs atbildēt?
Mēs to nevaram, jo ​​mūsu mērķis ir palielināt izpratni un lietotāju reakcijas līmeni. Mēs nevaram piespiest Jūs atbildēt, tomēr neatbildētu ziņojumu gadījumā, mēs vienmēr sazināsimies ar Jums. Ja mēs nesaņemsim no Jums atbildi, mēs aicināsim Jūs sazināties ar mums. Ja divu nedēļu laikā no Jums nesaņemsim atbildi, mēs paturam tiesības atspējot pārdevēja iespēju Jūsu kontam.

Tiešsaistes draudi kļūst arvien izplatītāki, un pikšķerēšanas krāpniecības kļūst arvien pārdomātāka. Tomēr Jūs varat ievērojami palielināt tiešsaistes drošību, atceroties dažus pamatnoteikumus:

  • Merkandi nekad nepieprasa lietotāja konta paroli vai jebkuru citu e-pasta vai citu pakalpojumu paroles;
  • Vienmēr pārliecinieties, vai esat pieteicies merkandi domēnā (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) un vai pieteikšanās lapa ir aizsargāta ar sertifikātu;
  • Vienmēr pārbaudiet, vai saņemtais ziņojums tika nosūtīts no pareizā domēna (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr utt.). Mēs nekad nesūtām ziņojumus no citām adresēm;
  • Ja Jums rodas šaubas par saņemtā ziņojuma autentiskumu, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas biroju. Ja iespējams, lūdzu, nosūtiet mums saņemto ziņojumu uz adresi bok@merkandi.pl, lai to pārbaudītu.
  • Ja esat kļuvis par pikšķerēšanas upuri, lūdzu, nekavējoties ziņojiet par to mūsu komandai.

Kas ir pikšķerēšana un kā tā darbojas?
Pikšķerēšana ir datu izspiešans mēģinājums, kurā noziedznieks uzdodas par uzņēmumu vai citu personu. Šādās situācijās nosūtītajos ziņojumos parasti ir informācija par konta bloķēšanu, dažu funkciju deaktivizēšanu, pasūtījuma apmaksas neveikšanu utt., Kā arī saite, lai veiktu doto darbību. Šī saite parasti ved uz lapu, kas ir identiska oriģinālam, bet patiesībā ir tikai tās kopija pilnīgi citā adresē. Šāda lapa parasti pieprasa pieteikties, šajā brīdī pikšķerējot mūsu datus. Šādas lapas piemērs zemāk:

Kā to novērst?
Pārbaudiet domēnu. Ja domēns atšķiras no merkandi domēniem (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com utt.), Lūdzu, nepierakstieties tajā!
Pārbaudiet, vai savienojums vietnē ir šifrēts - adreses kreisajā pusē jābūt piekaramajai atslēgai ar derīgu sertifikātu. Ja pārlūks informē, ka vietne nav aizsargāta - nepierakstieties tajā!
 

Esmu norādījis savu pieteikumu informāciju viltotā vietnē, kas man jādara?
Nekavējoties ziņojiet mūsu klientu apkalpošanas centram, lai saņemtu palīdzību. Tajā pašā laikā mēs iesakām rīkoties šādi:

  • Nomainiet paroli savā Merkandi kontā.
  • Ja to pašu paroli esat izmantojis citos portālos vai vietnēs, ieteicams to nomainīt.
  • Izrakstieties pārējam sesijām citās ierīcēs.

Lai nodrošinātu pēc iespējas plašāku sasniedzamību un potenciālo klientu skaitu, visi vietnē Merkandi publicētie piedāvājumi tiek automātiski tulkoti. Darbības princips ir vienkāršs - publicējot piedāvājumu, pārdevējs aizpilda valodu, kurā to var izdarīt, savukārt visām pārējām valodām tulkojumi tiek automātiski aizpildīti 24 stundu laikā.

 

Atteikšanās no automātiskiem tulkojumiem

Mēs esam ieviesuši šo funkcionalitāti, pateicoties daudziem lietotāju pieprasījumiem un jautājumiem. Tādēļ, ja esat Merkandi pārdevējs un kādu iemeslu dēļ nevēlaties, lai jūsu piedāvājumi tiktu automātiski publicēti citās valodās, vienkārši sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, lai deaktivizētu automātiskās tulkošanas iespēju. Tomēr, ja tas attiecas tikai uz vienu piedāvājumu, jums atliek tikai atlasīt rediģēšanas lauku piedāvājumu sarakstā un noņemt nosaukumu, aprakstu un tagus no valodas, kuru vēlaties atcelt. Pēc izmaiņu saglabāšanas automātiskais tulkojums tiks izdzēsts.

 

Piedāvājumu automātiskās tulkošanas priekšrocības

Laika gaitā tirdzniecība kļūst vieglāka. Tirdzniecība ar citām valstīm, it īpaši Eiropas Savienībā, ir kļuvusi ārkārtīgi vienkārša. Tāpēc, lai apmierinātu pircējus, kuri meklē preces neatkarīgi no izcelsmes valsts, un vēlas atbalstīt pārdevējus, kuri meklē jaunus tirgus, esam izveidojuši automātiskās piedāvājumu tulkošanas funkcionalitāti. Piedāvājumi tiek tulkoti, izmantojot tādus rīkus kā Google Translate, Yandex un DeepL, lai nodrošinātu vislabāko kvalitāti un rezultātus.

Tev vajag palīdzību?

Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.