FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt
19 Atlikušo atlaižu skaits

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Merkandi komentāru sistēma

Pircēji pārdevējiem platformā publicē komentārus. Atkarībā no veida un skaita tie var radīt uzticēšanos Jūsu biznesam un palielināt pārdošanas apjomus vai atbaidīt potenciālos klientus. Kā darbojas Merkandi komentāru sistēma? Šeit ir daži praktiski padomi.

Kā darbojas komentāri Merkandi?
Katram pircējam ir tiesības sniegt vienu komentāru vienam darījumam, kas veikts 2 mēnešu laikā no rēķina izrakstīšanas datuma. Komentārs var būt vienā no trim veidiem - pozitīvs, neitrāls vai negatīvs. Pirmo divu gadījumā publicēšana notiek nekavējoties, un vairumtirgotājs saņem paziņojumu par jaunu komentāru, kas publicēts viņa profilā.Negatīvi komentāri tiek nosūtīti mūsu komandai. Ja tas ir pareizi noformulēts un mēs apstiprinām, ka tas attiecas uz darījumu, mēs to pārvietojam uz neapstiprinātajām publikācijām. No šī brīža katrs vairumtirgotājs saņem 7 dienas, lai atrisinātu radušos problēmu ar pircēju. Ja pircējs šajā laikā vēlas komentāru dzēst, mēs to izdzēšam un informējam par to abas puses. Pretējā gadījumā komentārs tiek publicēts pēc 7 dienām, un vairumtirgotājam tiks par to paziņots.
Otrs komentāru sistēmas elements ir pārdevēju vērtējums 4 kategorijās: 

  • preces atbilstība aprakstam
  • saziņa ar pārdevēju
  • pasūtījuma izpildes laiks
  • piegādes maksa

Katru no šīm kategorijām var novērtēt no 1 līdz 5 zvaigznēm. No tām tiek aprēķināts vidējais visu komentētāju vērtējums, kas tiek publicēts pārdevēja profilā.

Vai varu no sava profila dzēst negatīvos komentārus?
Katru komentāru var dzēst, ja pircējs mums paziņo, ka domstarpības ir atrisinātas un vairumtirgotājs ir radis risinājumu. Pamatotos gadījumos mēs izdzēšam komentārus, kad izrādās, ka darījums nenotika. Citos gadījumos mēs nedarbojamies kā strīdu starpnieks. Katram pircējam ir iespēja ierakstīt negatīvu komentāru, un vairumtirgotājam, izņemot norādītos izņēmumus, nav tiesību pieprasīt tā dzēšanu.
 

Reputācijas uzturēšanas un izvairīšanas no negatīviem komentāriem.
Negatīvi komentāri neapšaubāmi ietekmē pārdošanas apjomus un klientu uzticību. Tāpēc ikvienam vairumtirgotājam mēs iesakām rūpēties par pozitīvām atsauksmēm jau no pirmās dienas. Šim ieteikumam ir vairāki iemesli:

  • pozitīvas atsauksmes palielina pārdevēja uzticamību
  • negatīva komentāra saņemšanas gadījumā pozitīvie samazina tā stiprumu un ļauj Jums saglabāt savu reputāciju augstā līmenī
  • liels skaits pozitīvu komentāru rada lielāku pārdošanas apjomu.

Kā mudināt pircējus atstāt komentārus?
Neviens nav jāmudina publicēt negatīvus komentārus, savukārt pozitīvas pieredzes gadījumā pircēji nevēlas dalīties savā viedoklī. Tāpēc mēs iesakām vairākas pozitīvu atsauksmju iegūšanas metodes, kuras ir pārbaudījuši mūsu vairumtirgotāji:

  • atlaide pasūtījumam vai nākamajam pasūtījumam
  • bezmaksas dāvanas, kas pievienotas pasūtījumam, lai veicinātu komentāru publicēšanu
  • piedāvājot labākas kvalitātes preces kā pateicību par viedokļa izteikšanu

Ko darīt, ja pircējs ievietojis negodīgu komentāru?
Ja kāda iemesla dēļ komentārs ir negodīgs un nepatiess, katram pārdevējam ir iespēja uz to atbildēt. Šādā situācijā atbilde parādīsies arī zem komentāra profilā, kas potenciālajiem pircējiem ļaus uzzināt abu pušu viedokli par darījumu un dos viņiem iespēju aizstāvēties pret negodprātīgiem pircējiem. Ir vēl viena svarīga lieta, kuru vērts pieminēt. Merkandi ir platforma, kas darbojas daudzās dažādās valstīs un daudzās valodās. Jūs saņemsiet komentāru neatkarīgi no tā publicēšanas valodas, un mūsu speciālisti to iztulkos visās citās pieejamās valodās. Tādējādi iegūstot pozitīvas atsauksmes vienā valodas versijā, vairumtirgotājs saņem pozitīvas atsauksmes katrā pieejamajā valodā. Protams, tas attiecas arī uz negatīvajiem un neitrālajiem komentāriem.
Mēs iesakām visiem izmantot komentāru sistēmu, lai pateiktos vairumtirgotājiem par profesionāli veiktiem darījumiem un brīdinātu citus par negodīgiem līgumslēdzējiem. Gan komentāri, gan pārdošanas vērtējums klienta viedokļa gadījumā vienmēr sniedz pozitīvus rezultātus abām darījuma pusēm.

Esmu ticis apkrāpts, vai ir vēl kas, ko es varu darīt, izņemot negatīva komentāra ievietošanu?
Pateicoties tam, ka mēs pārbaudām savus pārdevējus, preču autentiskumu un ļaujam lietotājiem atstāt komentārus, mēs ievērojami paaugstinām darījumu drošību mūsu platformā. Tomēr ir situācijas, kad pārdevēji dažādu iemeslu dēļ neatbilst līguma noteikumiem. Šajā gadījumā pirmais solis, kas jāveic pircējam, ir negatīva komentāra publicēšana pārdevēja profilā - šī darbība parasti ir pietiekama, lai darījums tiktu veiksmīgi pabeigts.

Gadījumā, ja komentārs nedeva gaidīto efektu, pircējam par to jāpaziņo vietējā policijas iecirknī. Ir vērts saglabāt pilnu dokumentu komplektu, kas apstiprina visus darījuma posmus. Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, skatiet mūsu Tirdzniecības labās prakses rokasgrāmatu.

Mēs nedarbojamies ar starpniecību lietotāju darījumos, jebkādu darbību no mūsu puses, lai palīdzētu atrisināt domstarpības, veiksim tikai pēc tam,kad saņemsim apstiprinājumu par paziņojuma iesniegšanu policijā, kas Jums jāpieprasa, sniedzot liecību.

Tev vajag palīdzību?

Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.