Nr. 1 platforma tirgū
Platforma
Nr. 1 tirgū

Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu

Visi reģistrētie Merkandi platformas lietotāji var paļauties uz profesionālu atbalstu un palīdzību no mūsu servisa biroja specializētajiem darbiniekiem. Par katru vaicājumu attiecībā uz mūsu platformu, tehniskām vai citām problēmām, kas attiecas uz mūsu klientiem, varat sazināties izmantojot jebkuru no šiem saziņas kanāliem:
  • tālrunis caur
  • Skype
  • e-pasts 
  • čats

​Protams, klientu apkalpošana tiek sagatavotas visās valodās, kuras tiek izmantotas Merkandi. Mūsu speciālisti ir Jūsu rīcībā no pirmdienas līdz piektdienai, no 9:00 līdz 17:00 (CET).

Mēs cenšamies pēc iespējas ātrāk atbildēt uz e-pasta jautājumiem. Uz ziņojumiem, kas saņemti pēc mūsu darba laika vai brīvdienās, mēs parasti atbildam pirmajā - nākamajā darba dienā.

Jāatceras, ka mēs arī esam cilvēki un arī mums ir brīvdienas. Šādos gadījumos Jūs saņemsiet informāciju, kad būs pieejams mūsu darbinieks, kurš atbild par doto valodas versiju. Mēs iesakām sazināties ar mums arī citā valodā.

Cik vien iespējams, mēs cenšamies sazināties arī ar klientiem, kuri nav spējuši mūs sasniegt.

Katru reizi, kad rodas kādi pārtraukumi biroja darbībā, attiecīgā informācija par šāda notikuma cēloni un ilgumu iepriekš tiek ievietota apakšsadaļā Kontaktpersonas katrā platformas valodā.

Tev vajag palīdzību?

Pierakstieties BEZMAKSAS informatīvajam izdevumam — esiet lietas kursā!

Nepalaidiet garām ikdienas informāciju par jauniem produktiem un jaunumiem vietnē Merkandi. Lai sāktu darbu, reģistrējoties saņemiet atlaides kodu.