- tālrunis caur
- Skype
- e-pasts
- čats
Protams, klientu apkalpošana tiek sagatavotas visās valodās, kuras tiek izmantotas Merkandi. Mūsu speciālisti ir Jūsu rīcībā no pirmdienas līdz piektdienai, no 9:00 līdz 17:00 (CET).
Mēs cenšamies pēc iespējas ātrāk atbildēt uz e-pasta jautājumiem. Uz ziņojumiem, kas saņemti pēc mūsu darba laika vai brīvdienās, mēs parasti atbildam pirmajā - nākamajā darba dienā.
Jāatceras, ka mēs arī esam cilvēki un arī mums ir brīvdienas. Šādos gadījumos Jūs saņemsiet informāciju, kad būs pieejams mūsu darbinieks, kurš atbild par doto valodas versiju. Mēs iesakām sazināties ar mums arī citā valodā.
Cik vien iespējams, mēs cenšamies sazināties arī ar klientiem, kuri nav spējuši mūs sasniegt.
Katru reizi, kad rodas kādi pārtraukumi biroja darbībā, attiecīgā informācija par šāda notikuma cēloni un ilgumu iepriekš tiek ievietota apakšsadaļā Kontaktpersonas katrā platformas valodā.