FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt
14 Atlikušo atlaižu skaits

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Vai man ir jāatbild uz ziņojumiem?

Klientu apkalpošanua visaugstākajā līmenī, īpaši pārdevējiem, ir ļoti laba prakse. Viena no izplatītākajām kļūdām vairumtirdzniecības nozarē ir neatbildēt uz ziņojumiem, kas saņemti no pircējiem / pārdevējiem.
Merkandi ir starptautiska platforma, kurā mēs lielu uzsvaru liekam uz pareiziem kontaktiem un biznesa attiecībām starp lietotājiem. Lai nodrošinātu augstu pakalpojumu līmeni, mēs rūpējamies par ziņojumu reakcijas līmeni un statistiku. Tāpēc Jūs varat saņemt paziņojumus no mums, ja Jūsu panelī ir neatbildēti ziņojumi.

Kāpēc mēs to darām?

  • Lai jūs informētu par nelasītajiem ziņojumiem - dažreiz ziņojumi nonāk surogātpastā, tiek aizmirsti, nepamanīti. Mēs rūpējamies, lai Jūs nepalaistu garām nevienu ziņojumu.
  • Lai izglītotu Jūs par labu biznesa praksi - daudzi cilvēki nezina, ka nereaģēšana uz ziņojumiem var negatīvi ietekmēt viņu biznesu. Mēs cenšamies izskaidrot, kāpēc atbildēšana uz ziņojumiem ir tik svarīga.
  • Lai palielinātu pārdošanas apjomus - ja šodien neatbildējāt lietotājam, nedēļas laikā viņš var nebūt ieinteresēts Jūsu piedāvājumā. Lai palielinātu pārdošanas apjomus, Jums jāapkalpo visi.

Kāpēc tas ir svarīgi?
Iedomājieties, ka Jūs vadāt veikalu. Klients ienāk un uzdod jautājumu. Cik reizes esat saskāries ar situāciju, kad pārdevējs izliekas, ka neredz klientu? Mēs neesam saskārušies ar šādu situāciju, kāpēc gan e-komercijā tam vajadzētu būt savādāk?
Kā jau minējām iepriekš, ja klients šodien nesaņem atbildi, nākamreiz, iespējams, viņš nerakstīs vispār. Tāpēc labāk ir atbildēt,ka neesat ieinteresēts, nē, paldies utt.,nekā neatbildēt neko. Šāda īsa atbilde prasīs dažas sekundes, taču tā neatbaidīs klientu ar atbildes trūkumu.

Vai mēs varam lūgt Jūs atbildēt?
Mēs to nevaram, jo ​​mūsu mērķis ir palielināt izpratni un lietotāju reakcijas līmeni. Mēs nevaram piespiest Jūs atbildēt, tomēr neatbildētu ziņojumu gadījumā, mēs vienmēr sazināsimies ar Jums. Ja mēs nesaņemsim no Jums atbildi, mēs aicināsim Jūs sazināties ar mums. Ja divu nedēļu laikā no Jums nesaņemsim atbildi, mēs paturam tiesības atspējot pārdevēja iespēju Jūsu kontam.

Tev vajag palīdzību?

Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.