HELLO SPRING
-30%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Emuārs

Mēs atveram butiku vai apģērbu veikalu - kur iegūt preces?

Mēs atveram butiku vai apģērbu veikalu - kur iegūt preces?

Savs bizness, iespējams, ir katra otrā cilvēka sapnis. Daudziem cilvēkiem nav informācijas un nezina par saistībām, kas izriet no īpašnieka atbildības. Šis raksts ir paredzēts kā neliels zināšanu apkopojums par sava apģērbu biznesa uzsākšanu. Veidojot savu uzņēmumu, visi...


Cena par vienību vai kopējā cena?

Cena par vienību vai kopējā cena?

Dažiem piedāvājumiem - it īpaši krājumiem, precēm no bankrotējušām firmām vai noliktavu pārpalikumiem - ir diezgan izplatīta prakse norādīt cenu visam preču diapazonam. Tas ir vienkāršāks un ērtāks risinājums - galu galā, ja Jūs tik un tā pārdodat preces kopā, nav jēgas noteikt...


B2B un B2C tirdzniecība - viens burts, daudz atšķirību

B2B un B2C tirdzniecība - viens burts, daudz atšķirību

Lai gan B2B un B2C saīsinājumi izskatās ļoti līdzīgi, tie apraksta divas dažādas tirdzniecības nozares. B2C ir mazumtirdzniecība, B2B - vairumtirdzniecība, kā arī imports un eksports. B2C tirdzniecībā tirdzniecības līgumu puses ir uzņēmējs un patērētājs, B2B tirdzniecībā - uzņēmumi. B2B vs B2C -...


Incoterms jeb Starptautiskās tirdzniecības noteikumi

Incoterms jeb Starptautiskās tirdzniecības noteikumi

Daudzos vairumtirdzniecības piedāvājumos, iespējams, esat sastapis saīsinājums, kuru izprašana var būt sarežģīta. Tie parādās, citējot cenas un produktu atrašanās vietas. Visbiežāk tie ir pārdošanas noteikumi, ko angļu valodā sauc par incoterms, un tie norāda pircēja un pārdevēj...


Laba bilde tiešām pārdod!

Laba bilde tiešām pārdod!

Piedāvājuma pievilcību nosaka daudzi faktori - daži ir atkarīgi no mums, citi nē. Viena no lietām, ko noteikti varat darīt, lai uzlabotu piedāvājuma izskatu, ir preču fotoattēlu apstrāde.Jums jāatceras, ka ikviena Merkandi tīmekļa vietnes apmeklētāja - tāpat kā jebkura cita tirdzniecības vietnes - n...


Divas vienkāršas darbības, lai palielinātu pozitīvo atgriezenisko saiti

Divas vienkāršas darbības, lai palielinātu pozitīvo atgriezenisko saiti

Tas ir vispārzināms fakts, ka cilvēki internetā, visbiežāk, dalās ar negatīvu viedokli. Kad viss ir kārtībā, visbiežāk klients vai līgumslēdzējs vienkārši klusē, pieņemot, ka būtībā nav par ko informēt citus. Tomēr, kad kaut kas noiet greizi, cilvēki ļoti labprāt vēlas padalīties ar savu pier...


BEN, SHA, OUR, t.i., apmaksas iespējas ārvalstu pārskaitījumos

BEN, SHA, OUR, t.i., apmaksas iespējas ārvalstu pārskaitījumos

Ikviens, kurš vismaz vienu reizi ir veicis pārskaitījumu uz ārzemēm, ir saskāries ar pārskaitījumu izmaksu iespējām. Kas tie ir, un kādas ir to sekas? BEN - pasūtot pārskaitījumu, visas tā izpildes izmaksas Jūs pārskaitāt maksājuma saņēmējam. SHA - Jūs sedzat pārskaitījuma izmaksas s...


Ko Jūs varat darīt, lai samazinātu viltotu produktu pirkšanas risku?

Ko Jūs varat darīt, lai samazinātu viltotu produktu pirkšanas risku?

Viltotas preces ir īsts tirdzniecības murgs. Šādu produktu iegāde vienmēr ir naudas izšķiešana, un dažreiz to var saistīt arī ar papildu nepatikšanām un nepieciešamību iesniegt paskaidrojumus valsts pārvaldē. Zemāk ir daži ieteikumi, ko varat darīt, lai samazinātu...


Viss, kas Jums jāzina par ES PVN vairumtirdzniecības pirkumos

Viss, kas Jums jāzina par ES PVN vairumtirdzniecības pirkumos

Mēs zinām, ka jautājumi, kas saistīti ar nodokļu norēķiniem, nav tie vieglākie, tāpēc mēs labprāt atstājam tos grāmatvežiem :-). Viņu īpaši sarežģītā lieta ir saistīta ar PVN. Tāpēc zemāk atradīsiet jautājumu un atbilžu sarakstu, kas atrisinās Jūsu situāciju un ļaus Jums atbildēt uz pamatjaut...


Kāpēc ir svarīga detalizēta informācija par cenām?

Kāpēc ir svarīga detalizēta informācija par cenām?

Viena no svarīgākajām vairumtirdzniecības iezīmēm ir cenas atkarība no nopirkto produktu daudzuma. Būtībā jebkura cena var būt apspriežama, ja pircējs veic lielu pasūtījumu. Protams, biznesa sarunās bieži tiek runāts par pretējo - minimālo pasūtījumu. Iepriekš aprakstītās situācijas - lai...


Kā nodrošināt lielāku darījumu drošību vairumtirdzniecībā?

Kā nodrošināt lielāku darījumu drošību vairumtirdzniecībā?

Darījumu drošība ir viena no galvenajām tēmām, kas rodas, apspriežot vairumtirdzniecību, importu un eksportu. Pircēju cerības visbiežāk var salīdzināt ar tām, kas zināmas no B2C tirgus - es veicu pasūtījumu tiešsaistē, samaksāju par to un gaidu preces. Ja kaut kas noiet greizi - es neu...


Kā reklamēt starptautiskas preces?

Kā reklamēt starptautiskas preces?

Sava uzņēmuma vadīšana bieži rada sarežģījumus, kas ir daudz grūtāk, ja uzņēmējdarbība balstās uz ārējo tirdzniecību un zināšanas par likumu ir niecīgas. Starptautiskajā tirdzniecībā piegādāto preču kvalitātes apstrīdēšana ir viena no biežākajām darbībām - tā ietver dažus svarīg...


Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.