FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Uz 1 gadu REĢISTRĀCIJA UN ATJAUNOŠANA
akcijas nevar kombinēt
22 Atlikušo atlaižu skaits

Labākie krājumu piedāvājumi no 150 valstīm

Vairāk nekā 100 000 apmierināti lietotāji

Piedāvā lētāk līdz 90% no sākuma cenas

Tiešs kontakts ar tālākpārdevējiem un vairumtirgotājiem

Palīdzība un padomi

Populāras tēmas

Vairumtirgotāji, ražotāji, izplatītāji, kuri savām precēm meklē jaunus tirgus, Merkandi platformā reģistrē PREMIUM kontu, un pēc pozitīvas pārdevēja pārbaudes, tiem saņem iespēju publicēt piedāvājumus preču pārpalikumiem, izsolēm, sēriju beigām, klientu atgrieztajām precēm u.c.
Ļoti svarīgs jautājums, kam ir milzīga ietekme uz ātru preču pārdošanu, ir veids, kā prezentēt savu uzņēmumu un preces Merkandi platformā. Šeit ir daži padomi, kas palīdz pārdevējiem sasniegt vairāk potenciālo mērķauditoriju un tādējādi paātrināt pārdošanu:

  1. Precīzi aprakstīts uzņēmuma profils Merkandi platformā - būtu jānodrošina, ka vairumtirgotāja profils, ko Merkandi tirdzniecības sistēmā redz reģistrēti pircēji, tiek papildināts ar visiem iespējamiem datiem. Pirmkārt, tajā vienmēr jābūt aktuālai kontaktinformācijai. Ieteicams norādīt pilnu uzņēmuma adresi, iespējams, noliktavas adresi, uzņēmuma tīmekļa vietnes adresi, kā arī kontaktinformāciju - vārdu, fiksēto tālruņu numurus, faksa numuru, mobilo tālruņu numurus, e-pasta adreses, uzņēmuma darba laiku vai Skype kontus, kā arī valodu, kādā attiecīgā persona var apkalpot klientus. Svarīgi ir arī dati par apmaksas noteikumiem un preču piegādes noteikumiem - laukā Mans konts - jānorāda dati par noliktavu, izņemot uzņēmuma datus un kontaktinformāciju, piedāvātās maksājuma metodes un nosūtīšanas veidu. Laukā Papildu informācija ir vērts arī dažos teikumos aprakstīt biznesa profilu, norādot nozares, produktu grupas un citu vērtīgu informāciju, kas var atšķirt uzņēmumu no citiem pārdevējiem.
  2. Regulāra piedāvājumu publicēšana - ieteicams regulāri ievietot jaunus piedāvājumus, atbilstoši Jūsu noteiktajam grafikam. Jāatceras, ka klienti, ar kuriem strādājat vai sadarbosieties tuvākajā nākotnē, novērtē pārdevējus, kuri regulāri atjauno savu sortimentu. Šeit ir grūti noteikt robežu, bet bieža vairumtirgotāja klātbūtne platformā, kas izpaužas kā jauni piedāvājumi, rada lielāku pircēju interesi, kuri par ikdienas produktiem tiek informēti par Merkandi, izmantojot ikdienas jaunumus. Atkarībā no piedāvātā sortimenta - tiem vajadzētu būt dažādu preču piedāvājumiem, kas publicēti dažādās nozarēs (protams, nozares izvēlei jābūt atbilstošai piedāvātajiem produktiem).
  3. Pareiza preču reklāmas noformēšana - pēc principa visu var pārdot, tam nepieciešams tikai jauks iesaiņojums. Jums vajadzētu rūpēties par detalizētu to preču aprakstu, kuras vēlaties pārdot. Laba prakse ir izmantot aprakstus, kas ir konkrēti, specifiski, skaidri, bez kļūdām, uz mērķi orientēti un pēc iespējas objektīvāki. Ja mūsu izstrādājumam ir trūkumi, nebaidieties tos aprakstīt - galu galā lietotas, atgrieztas vai atjaunotas preces arī sasniedz uzņēnumus, kas bieži meklē produktus ar mazākiem vai lielākiem defektiem.
  4. Svarīgākie elementi, kas veido labu piedāvājuma aprakstu, ir tā nosaukums un preču apraksts - tiem jābūt konkrētiem un precīzi noformulētiem.
    Virsrakstā nelietojiet vispārīgas frāzes, piemēram, Pārdod lēti vai Izdevīgs pirkums!, bet precīzi norādiet, kas ir pārdošanā, jo tikai tad potenciālie klienti, kas meklē identisku vai līdzīgu produktu, izmantojot meklētājprogrammu Merkandi portālā, nekavējoties atradīs Jūsu sludinājumu. Nosaukumos jāiekļauj daži no vissvarīgākajiem elementiem, kas apraksta Jūsu preces- atslēgas vārdi, tostarp zīmoli, izcelsme (tiesu izpildītāju izsoles, preces no likvidācijas, pārpalikuma preces utt.)
    Produkta aprakstam jāsniedz pircējam patiess priekšstats par Jūsu pārdotajām precēm. Pirmkārt, Jums jānorāda preces / krājuma priekšrocības un tā pirkšanas nosacījumu priekšrocības (piemēram, papildu atlaides, saņemot lielāku daudzumu, bezmaksas piegāde pasūtījumiem ES robežās, kas pārsniedz noteikto daudzumu, iespēja nosūtīt paraugus utt.). Apraksta tālākajā daļā jāmin visi iespējamie preču defekti (oriģinālā iesaiņojuma trūkums, nelielas lietošanas pazīmes, ražošanas defekti utt.).
  5. Preču attēli ir ļoti svarīga piedāvājuma sastāvdaļa - galvenajā attēlā precei jāatrodas pēc iespējas pievilcīgākā veidā, lai piesaistītu apmeklētāju uzmanību platformai. Pelēka kartona fotoattēlu vai tukšu paleti labāk ir aizstāt ar labu fotoattēlu ar atlasītajiem produktiem, uz kuriem attiecas piedāvājums. Kataloga fotoattēlu vietā ieteicams ievietot reālus fotoattēlus, jo tas palielina reklāmas ticamību.
  6. Piedāvājumu publicēšana dažādās valodās - Merkandi platforma darbojas daudzās valodās. Piedāvājumi visās valodu versijās ir izvietoti Google, Yandex, Bing un Yahoo. Ja pārdevējs ar savu piedāvājumu vēlas sasniegt pēc iespējas vairāk potenciālo pircēju, viņam vajadzētu publicēt sludinājumus pēc atbilstoša tulkojuma ievadīšanas, piemēram, izmantojot Google tulkotāju, visās pieejamās Merkandi valodu versijās.

Lai publicētu savu piedāvājumu Merkandi, Jums ir jābūt PREMIUM kontam, pievienojiet uzņēmuma reģistrācijas dokumentus lietotāja panelī vai nosūtiet tos pa faksu vai e-pastu uz mūsu klientu apkalpošanas centra adresi, kur pēc to pārbaudes tiks aktivizēta pārdošanas opcija. No tā brīža līdz Jūsu konta termiņa beigām, Jūs varat pievienot neierobežotu skaitu piedāvājumu.

Lai pievienotu piedāvājumu: piereģistrējieties Merkandi vietnē un dodieties uz savu kontu. Konta administrēšanas panelī atlasiet opciju Mani piedāvājumi. Pēc šīs opcijas izvēles iepriekš pievienotie piedāvājumi parādīsies administrēšanas panelī. Pievienojiet jaunus piedāvājumus, izmantojot lapas augšdaļā esošo zilo pogu Pievienot piedāvājumu. Piedāvājuma pievienošanas process sastāv no 5 laukiem:

1. Informācija par produktu
2. Piedāvājuma derīguma termiņš
3. Pasūtījums
4. Piedāvājuma apraksts
5. Apmaksas un nosūtīšanas veidi

6. Fotogrāfijas

7. Materiāli un pielikumi

  1. Aizpildot veidlapu, sniedziet pēc iespējas vairāk informācijas par produktu, piemēram, izvēloties kategoriju, apakškategoriju un produktu grupu, kurai pieder pievienotais produkts (jauns, lietots, bojāts, sajaukts / atgriezts, atjaunots, outlet), kā arī produkta izcelsmes valsts (valsts, kurā produkts pašlaik atrodas) atrodas).
    Šajā kategorijā ietilpst arī tādi lauki kā produkta ID (produkta iekšējā identifikācija), EAN un TARIC kodi vai pat zīmols.
    Lai atvieglotu potenciālo klientu piedāvājumu meklēšanu, pārdevējiem jāsniedz pēc iespējas detalizētāku informāciju par produktu. Tāpēc visi lauki ir apzīmēti ar *, nozīmē, ka tie ir obligāti aizpildāmi.
  2. Nosakiet aptuveno piedāvājuma derīguma termiņu, piemēram, piedāvājums ir spēkā 30 dienas vai piedāvājums ir spēkā līdz ... Pēc šī laika piedāvājums mainās uz statusu uz arhīvēts - tas tiek parādīts ar informāciju, kas tika pievienota pirms X dienām. Lai to atjaunotu, vienkārši izmantojiet aktivizēšanas opciju piedāvājumu sarakstā.
  3. Aizpildiet šādu informāciju par produktu, piemēram: pieejamais daudzums, minimālais pasūtījums, mērvienība, kurā produkts tiek pārdots, un cena. Atkarībā no izvēlētajām vērtībām mainīsies lauku noformējums (piemēram, izvēloties cenu, par kuru jāvienojas, valūtas vai vienības ievadīšanas lauki pazūd).
  4. Aizpildiet piedāvājuma nosaukumu, saturu un atslēgvārdus. Atsevišķās sadaļas varat aizpildīt šos laukus atsevišķās valodās. Atcerieties, ka, izvēloties piem. Poļu, vācu un angļu valodā, ievadiet piedāvājuma nosaukumu / nosaukumu un aprakstu valodās, kas piemērotas izvēlētajām valodu versijām, t.i., poļu, vācu un angļu valodā. Sistēma automātiski atpazīs, kurās valodu versijās vēlaties publicēt piedāvājumus, pārbaudot lauku aizpildīšanu atsevišķās sadaļās.
    Ir arī svarīgi, lai uzņēmuma kontaktinformācija (piemēram, tālruņa numurs, e-pasta adrese, vietne, uzņēmuma logotips) netiktu parādīta aprakstā un mūsu pievienotajos fotoattēlos. Produkta aprakstā ieviesiet arī atslēgvārdus, kas raksturo piedāvātās preces.
  5. Nākamajā piedāvājuma pievienošanas posmā sniedziet informāciju par pieejamajām maksāšanas metodēm (bankas pārskaitījums, skaidra nauda, tiešsaistes maksājumi), kā arī par piedāvātajām piegādes metodēm (preču saņemšana uz vietas, iekšzemes sūtījums, starptautiskais sūtījums). Šie lauki nav obligāti, taču atcerieties, ka, jo vairāk informācijas sniegsiet par produktu, ieskaitot informāciju par piegādi un samaksu un fotoattēlus, jo lielāka būs interese par piedāvājumu.
  6. Pievienojot produktu fotoattēlus, atcerieties, ka pirmais pievienotais fails ir galvenais attēls un, ka dažu fotoattēlu pievienošana lielformātā palielinās Jūsu reklāmas pievilcību, kas savukārt nozīmē lielāku atbilžu skaitu!
  7. Ja produkts ir zināms un jums ir video, kurā parādīta tā darbība / apskats, tad laukā Video URL varat pievienot adresi videoklipam Youtube vai Vimeo vietnē. Produkta aprakstā varat pievienot 1 pielikumu. Piemēram, tā var būt tabula ar piedāvāto produktu sarakstu, cenrāži utt. (atļautie failu formāti: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maksimālais izmērs 5 MB). 
    Kad visi obligātie lauki ir aizpildīti, varat to saglabāt kā melnrakstu, lai to iesniegtu, vai iesniedziet to tūlīt un pārejiet uz reklamēšanas iespējām.
    ​Jūs varat palielināt sava piedāvājuma ekspozīciju, izvēloties šādas reklamēšanas iespējas:
  • Nedēļas labākais piedāvājums par Merkandi
  • Populārākie piedāvājumi par Merkandi
  • Izcelt Merkandi piedāvājumu sarakstā
  • Labākais piedāvājums apakškategorijā
  • Izcelt apakškategorijā

Pēc visu nepieciešamo lauku aizpildīšanas varat saglabāt piedāvājumu kā melnrakstu (ja to vēl nevēlaties publicēt, bet tikai saglabāt progresu), publicēt to vietnē vai publicēt un doties uz reklāmas iespējām, kas palielina piedāvājumu redzamību.

Merkandi platforma piedāvā iespēju publicēt neierobežotu skaitu piedāvājumu. Jūsu piedāvājums potenciālajiem klientiem dod iespēju iepazīties ar sortimentu, kā arī ar atsevišķiem produktiem un pirkuma nosacījumiem. Vārdu sakot, piedāvājumu pievienošana ir reklāmas forma: fotoattēls un piedāvājuma apraksts var parādīties Merkandi vietnēs visās tās valodu versijās (būs nepieciešams tos tulkot) un izraisīt interesi ne tikai mūsu lietotājiem, bet arī cilvēkiem, kas vēl nav kļuvuši par mūsu lietotājiem, bet ir apmeklējuši Merkandi vietni. Lai vēl vairāk palielinātu varbūtību, ka Jūsu piedāvājums radīs lielāku interesi, pēc atbilstošas akcijas nopirkšanas tas tiks izcelts. Šajā jomā Jūs varat izvēlēties no šādiem izcelšanas veidiem:

  • Nedēļas labākie produkti Merkandi - saskaņā ar mūsu veiktajām analīzēm šī ir visefektīvākā reklāma Merkandi, kas lielformātā tiek parādīta 7 dienas galvenajā lapā.
  • Labākais piedāvājums atlasītajā kategorijā – piedāvājuma izcelšana 14 dienas (rotējoši) atbilstošajā kategorijā (Jūsu piedāvājums vienmēr parādās pirms citiem piedāvājumiem). Izcelšana izvēlētajā kategorijā - ļauj 14 dienas izcelt savu piedāvājumu kā pirmo atlasītajā kategorijā.
  • Merkandi izceltie piedāvājumi- reklāmas veids, kas izceļ piedāvājumu attiecīgajā kategorijā ar dzeltenu krāsu. Aktīvs 30 dienas

Turklāt Merkandi platformā mēs piedāvājam trīs akcijas komplektus, kas ievērojami ietaupa laiku un naudu:

  • MINI komplektā ietilpst piedāvājuma izcelšana Merkandi un piedāvājuma izcelšana izvēlētā kategorijā. Ietaupiet 10%, izvēloties šo opciju.
  • MIDI komplektā - tajā ir iekļauta piedāvājuma izcelšana Merkandi un piedāvājuma izcelšana atlasītajā kategorijā. Izvēloties šo opciju, Jūs ietaupīsiet 20%. Tas ir arī mūsu klientu visbiežāk izvēlētais komplekts.
  • MAXI komplektā ietilpst Merkandi nedēļas labākais piedāvājums, piedāvājuma izcelšana Merkandi un labākais piedāvājums atlasītajā kategorijā. Izvēloties šo opciju, Jūs ietaupīsiet pat 30%.

Piedāvātie komplekti ir aktīvi tik pat ilgi kā atsevišķas akcijas, kas iegādātas atsevišķi katram piedāvājumam.

Bet tas vēl nav viss. Akciju komplekti ļauj ietaupīt līdz pat 30%, un šādā veidā ietaupīto naudu var papildus palielināt par vēl 30%,neizmantojot punktus samaksai. Lai uzzinātu vairāk, dodieties šeit: FAQ - Kas ir Merkandi punkti un kam tie paredzēti?

Mūsu platforma ir pieejama daudzās dažādās valodās. Pateicoties tam, katrs pārdevējs var izvietot savu piedāvājumu daudzās valodu versijās, bet tulkošanas valodai jābūt saderīgai ar doto valodas versiju. Pareizas tulkošanas trūkuma dēļ, piedāvājums var tikt bloķēts (vairāk par piedāvājuma bloķēšanas iemesliem: šeit).

Nepieciešamība tulkot piedāvājumus ir mājas lapas lietojamības jautājums un rūpes par Merkandi platformas katras valodas versijas kvalitāti.

Raugoties no pircēja viedokļa un ņemot vērā Merkandi daudzvalodību, gadījumā, ja pircējs vēlas redzēt piedāvājumus tikai poļu valodā, viņš izmantos šo valodas versiju. Tas nozīmē arī tulkojumu uz jebkuru citu valodu, kas pie mums ir pieejama pieejama.

Rūpes par atbilstošu valodu klasifikāciju un piedāvājumu kategorizēšanu, ir milzīgs atvieglojums potenciālajiem klientiem, kuri laika gaitā arvien vairāk novērtē mūsu pieeju šim jautājumam.

Viens no noteikumiem piedāvājumu pievienošanai ir nepieciešamība tos tulkot valodā, kas ir saderīga ar valodas versiju lasīt vairāk).

Tulkojums atbilstoši valodas versijai ir nepieciešams, lai piedāvājums būtu redzams konkrētajā Merkandi versijā. Piedāvājums, kas tulkots katrā valodā, noteikti ļaus vairumtirgotājam sasniegt lielāku lietotāju grupu.

Tomēr, ja Jūs nezināt nevienu no valodām, varat izmantot tīklā pieejamos rīkus.

Ļoti bieži apraksti, kas veikti ar tulkotāju palīdzību, ir nesaprotami, kas daudzus potenciālos adresātus var atsvešināt. Tāpēc, ja izmantojat tulkotājus, atcerieties:

  1. pārbaudīt, vai oriģinālajā tulkojumā nav kļūdu, piemēram, drukas kļūdas, jo tulkotājs šādus kļūdas nevar
  2. pārbaudīt lai tekstam, kas sagatavots, būtu pēc iespējas mazāk vārdu, tas ir uzrakstīts vienkāršā valodā, izlaižot sarežģītus teikumus
  3. pārbaudīt, vai pareizajās vietās ir atstarpe. Ja vārdi ir apvienoti, tulkotājs tos nevarēs pārtulkot.
  4. izvairieties no saīsnēm
  • Tulkotāji vislabāk tulko angļu valodas tekstus jebkurā citā valodā, tāpēc mēģiniet sagatavot piedāvājuma saturu angļu valodā.

Daudzi no mums vēloties ātri iztulkot piedāvājumu, tulkojumā ievada visu tekstu uz reiz. Tulkojums būs precīzāks, ja papildus iepriekšminētajām vadlīnijām tulkosiet teikumu pa teikumam, īpaši garāku aprakstu gadījumā.

Mēs iesakām izmantot šādus tulkošanas rīkus:


​Novērojumi liecina, ka:

Spāņu valodā, vislabāk izmantot Google Translate. Itāļu valodā - Yandex Translator, angļu valodā arī varat izmantot Yandex Translator, lai gan oficiālajiem dokumentiem labāk izvēlēties Google Translate, bet franču un grieķu tulkojumiem ir vērts izmantot Bing Translate.

Dažos gadījumos jūs varat uzzināt, ka daži no jūsu piedāvājumiem ir bloķēti. Zemāk jūs atradīsit 3 galvenos iemeslus:

  1. Piedāvājumā ir iekļauta kontaktinformācija - saskaņā ar piedāvājumu pievienošanas noteikumiem to saturā, fotoattēlos un pielikumos ir aizliegts iekļaut kontaktinformāciju un uzņēmuma nosaukumu. Aizliegts arī sniegt personas datus un citus datus, ar kuriem var sazināties saistībā ar piedāvājumu lietotājiem, kuri nav pieteikušies. Jums arī nav atļauts likt ūdenszīmes uz fotogrāfijām, kurās ir visa informācija par uzņēmumu. Tas ir pretrunā ar mūsu principiem.
  2. Piedāvājums nav tulkots - piedāvājumu ir iespējams ievietot jebkurā no mūsu platformas pieejamajām valodu versijām. Tomēr tas ir jātulko valodā, kas ir saderīga ar izvēlēto valodas versiju.
  3. Piedāvājums ir viena no iepriekšējo piedāvājumu kopijām - aizliegts likt piedāvājuma dublikātus. Katram no piedāvājumiem jābūt unikālam nosaukumam un aprakstam. Piedāvājumi, kuros virsrakstam tiek pievienots kārtas numuru vai aprakstam dažus vārdi, tiek uzskatīti par piedāvājuma kopijām. Šāda rīcība nav atļauta.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka piedāvājumu kopijas tiks nekavējoties bloķētas. Tomēr ļoti bieži mēs sazināmies ar katru lietotāju, paziņojot viņam par visām kļūdām, kas pieļautas, pievienojot piedāvājumu, piedāvājot optimālus risinājumus. Jāatceras, ka stingra pieeja piedāvājumu tēmai nav mūsu interesēs, bet tā ir nepieciešamība, kas izriet no daudziem iekšējiem un ārējiem faktoriem. Merkandi ir ļoti svarīgs platoformas lietošanas ērtums. Jo ērtāka tā ir pircējiem, jo ​​vairāk preču tiks pārdotas.

FAQ - VISPĀRĪGĀ INFORMĀCIJA pārdevējiem:

  1. Pārdošanas iespēja ir pieejama tikai PREMIUM lietotājiem, kuri nodarbojas ar uzņēmējdarbību.Opcija tiek aktivizēta pēc uzņēmuma reģistrācijas dokumentu (oriģinālo dokumentu kopijas) nosūtīšanas bez maksas.
  2.  Periods, kurā ir iespējams izlikt savus piedāvājumus, ir cieši saistīts ar piekļuves periodu PREMIUM kontam.
  3. Nav iespējams pieprasīt piekļuvi piedāvājuma publicēšanas opcijai, jo Merkandi var anulēt klientu reģistrācijas laikā un jebkurā abonēšanas laika periodā, piemēram, drošības apsvērumu dēļ vai nenorādot citu iemeslu. (Saskaņā ar p. 2.5 - pasūtījuma noteikumi un vispārējie noteikumi, kas akceptēti reģistrācijas laikā)  

TIRDZNIECĪBAS PIEDĀVĀJUMU NOTEIKUMI:

  1. Piedāvājumu, fotogrāfiju un pielikumu saturā nedrīkst norādīt ne kontaktinformāciju, ne uzņēmuma nosaukumu. Tāpat ir aizliegts ievietot personas datus un citus datus, kas ļauj uzņēmumu atrast internetā. Mēs neakceptējam arī ūdenszīmes uz fotogrāfijām, kurās ir atrodama visa informācija par uzņēmumu.
  2. Mēs pieņemam tikai vairumtirdzniecības piedāvājumus. Mēs paturam tiesības dzēst mazumtirdzniecības piedāvājumus bez iepriekšēja brīdinājuma.
  3. Mēs nepieņemam produktu, īpaši preču zīmju aizsargātu, kopiju pārdošanas piedāvājumus. Mēs paturam tiesības dzēst šādus piedāvājumus bez iepriekšēja brīdinājuma, un mēs paturam tiesības pieprasīt preču autentiskuma pierādījumu.
  4. Produktu grupa (jauns, lietots, bojāts, mix / retourware, refurbished, outlet) jāpiešķir, tikai pamatojoties uz aprakstu, kas pieejams Merkandi vietnē: PRODUKTU GRUPA
  5. Piedāvājumu ir iespējams publicēt katrā no pieejamajām Merkandi valodu versijām. Šajā gadījumā piedāvājuma saturs ir jātulko katrā no valodām, kurās tas tiek iesniegts
  6. Aizliegts izlikt kopētus piedāvājumus. Ar kopiju saprot arī piedāvājumu, kas pievienots no jauna ar tādu pašu saturu kā iepriekšējais. Šādi piedāvājumi tiks bloķēti. Piedāvājumu izmaiņas jāveic, tos rediģējot.
  7. Aizliegts pievienot pirkšanas piedāvājumus un pakalpojumus. Pirkuma piedāvājumus var publicēt tikai tam paredzētajā sadaļā. Šādi piedāvājumi tiks dzēsti bez iepriekšēja brīdinājuma.
  8. To ir aizliegts publicēt:

    -Piedāvājumi, kas saistīti ar cigaretēm un e-cigaretēm un tabakas izstrādājumiem 
    -Piedāvājumi, kas saistīti ar CBD produktiem
    -Alkohola piedāvājumi
    -pārtikas produktu piedāvājumi, kuru derīguma termiņš ir beidzies vai kuri nav piemēroti patēriņam.
    -Piedāvājumi par kosmētikas produktiem, kuriem beidzies derīguma termiņš.

  9. Merkandi patur tiesības dzēst vai ierobežot piedāvājumus, kuros ir rupjas valodas kļūdas vai slikta informācija.
  10. Pretenzijas par piedāvājuma publicēšanu Merkandi platformā nav atļautas.
  11. Merkandi patur tiesības jebkurā laikā dzēst lietotāja piedāvājumus un bloķēt piekļuvi Pārdevēja kontam, nenorādot iemeslu.

Merkandi mūsu speciālistu komanda katru dienu rūpējas par Jūsu piedāvājumu pārdošanu un popularitāti. Tā rezultātā Jūsu piedāvājumi iegūst vairāk apmeklētāju, un tiem ir vēl lielāks potenciālo klientu loks.

Ko tieši mēs darām, rediģējot Jūsu piedāvājumus?

  • Virsraksta un apraksta uzlabošana - mēs uzlabojam jūsu ierakstu saturu, iekļaujot vairāk atslēgvārdu, lai pircēji varētu atrast Jūsu pārdotos produktus. Šī darbība ir paredzēta arī satura, pareizrakstības, gramatikas, teksta sakārtojuma utt.uzlabošanai. 
  • Zīmola norādīšana - ja Jūs pārdodat firmas preces, ir jānorāda zīmols. Tādā veidā Jūsu piedāvājums parādīsies to piedāvājumu sarakstā, kas satur noteiktu zīmolu produktus, tādējādi palielinot tā sasniedzamību.
  • Kategorijas papildināšana / uzlabošana - nepareizi izvēlēta kategorija ievērojami samazina dotā piedāvājuma redzamību. Piedāvājumu gadījumā, kas satur dažādas preces (tā sauktie miksi), to pievienošana daudzām kategorijām palielina to sasniedzamību. Katram piedāvājumam varat pievienot ne vairāk kā 3 kategorijas!
  • Citi nelieli uzlabojumi - piemēram, trūkstoša informācija par zīmolu, nepilnīga informācija par produktu, svarīga informācija pircējiem.

Lepriekš minēto izmaiņu mērķis ir sasniegt pēc iespējas vairāk potenciālo klientu, palielināt uzņēmuma uzticamību, izmantojot profesionāli sagatavotus piedāvājumus, un padarīt Jūsu piedāvātās preces pievilcīgākas apmeklētāju acīs.

Kā atpazīt rediģētos piedāvājumus?
Piedāvājumu sarakstā blakus piedāvājuma statusam (Aktīvs, Arhivēts, Melnraksts) redzēsit nelielu R ikonu, kas nozīmē, ka piedāvājums ir rediģēts tās vietnes valodas versijā, kurā atrodaties. Turklāt, ievadot piedāvājumu un mainot atsevišķus tulkojumus, blakus valodu versijām, kurās piedāvājums ir rediģēts, redzēsit atbilstošu ziņojumu.

Ja vēlaties veikt izmaiņas mūsu komandas rediģētajā piedāvājumā, lūdzu, mainiet tikai tā vissvarīgākās daļas un nepublicējiet visu iepriekšējo saturu. Daži lietotāji, atjauninot savu reklāmu saturu, atkal kopē savu veidni, iznīcinot mūsu komandas pūles un redakcijas darbu un tādējādi samazinot viņu piedāvājumu klāstu. Uzticieties mūsu speciālistiem, mēs ļoti labi zinām, kā izveidot piedāvājumus, kas ātri palielina pārdošanas apjomus.

Mans ieraksts netika rediģēts, kāpēc?
Mūsu komanda regulāri kontrolē piedāvājumus, taču to lielā skaita dēļ mēs nevaram tikt galā ar visiem tiem. Tāpēc gadās, ka dotais piedāvājums ir rediģēts tikai dažās valodu versijās. Tomēr mēs cenšamies pastāvīgi novērst šīs nepilnības.

Vai es varu iesniegt pieprasījumu rediģēt savu ierakstu?
Jūs varat iesniegt šādu pieprasījumu mūsu komandai. Mēs centīsimies darīt visu iespējamo, lai ātri uzlabotu Jūsu piedāvājumu. Diemžēl mēs nevaram garantēt, ka katrs pieprasījums tiks apstrādāts. Tomēr tas nemaina faktu, ka mēs pieliksim visas pūles, lai uzticami un profesionāli tiktu galā ar Jūsu piedāvājumiem!

Merkandi platformā visiem pārdevējiem ir iespēja reklamēt savus piedāvājumus. Sīkāka informācija par reklāmas veidiem, izvietojumu tīmekļa vietnē, izskatu un emisijas laiku atrodama šeit: FAQ -Vai es varu reklamēt savus produktus Merkandi?

Par akciju komplektem var norēķināties tiešsaistē, ar bankas pārskaitījumu vai ar punktiem. Izvēloties maksāt ar punktiem, Jums ir ļoti svarīgas priekšrocības:

  • Ietaupījums līdz 30%, pērkot akcijas komplektus
  • Nekavējoties tiek aktivizēts iegādātais akcijas komplekts, izlaižot visu tiešsaistes norēķinu procesu

Pieejami ir 4 punktu komplekti:

  • 50 punkti, 5% ietaupījumu komplekts
  • 100 punkti, 10% ietaupījumu komplekts
  • 200 punkti, 20% ietaupījumu komplekts
  • 400 punkti, 30% ietaupījumu komplekts

Pirkšanas izmaksas ar punktiem tiek parādītas katrai reklāmai. Turklāt ir vērts pieminēt divus svarīgus jautājumus, kas saistīti ar punktiem:

  • Punktiem nav derīguma termiņa. Punkti Jūsu kontā ir pieejami uz nenoteiktu laiku, pat ja Jūsu konts tiek atjaunots pēc tā termiņa beigām.
  • Punktus var izmantot, lai reklamētu piedāvājumus tikai ar atsevišķām akcijām un akciju komplektiem. Tos nevar izmantot, lai apmaksātu konta atjaunošanu, papildu pakalpojumu iegādi utt.
  • Punktus nav iespējams apmainīt pret skaidru naudu.

Mēs iesakām izmantot punktu komplektus, jo tā ir lētāka un ērtākā norēķinu forma, reklamējot piedāvājumus Merkandi. Izvēlieties saprātīgi - izvēlieties atbilstoši savām vajadzībām pielāgotu Merkandi punktu komplektu!

Tev vajag palīdzību?

Bezmaksas JAUNUMI

Ikdienas paziņojumi par jauniem produktiem un Merkandi ziņas.