Nr. 1 platforma tirgū
Platforma
Nr. 1 tirgū

Palīdzība un padomi

Populāras tēmas

Vairumtirgotāji, ražotāji un izplatītāji, kuri meklē jaunus noieta tirgus savai produkcijai, pēc PREMIUM abonementa iegādes un verifikācijas procedūras var tos uzskaitīt Merkandi. Tomēr, lai gūtu maksimālu labumu no Merkandi konta, viņiem jāievēro tālāk sniegtie padomi.

1. Aizpildiet savu profilu un regulāri to atjauniniet - jūsu uzņēmuma Merkandi profils ir pieejams ikvienam pircējam platformā, tāpēc jums ir jāsniedz visa svarīgā informācija par savu vairumtirdzniecību un produktiem, kurus jūs piedāvājat. izpārdošana. Būtībā, lūdzu, regulāri atjauniniet savu kontaktinformāciju, lai izvairītos no problēmām, sazinoties ar jums. Lai to izdarītu, vienkārši pievienojiet tālruņa numurus, e-pasta adreses, vārdus un uzvārdus un valodas, lai sazinātos ar pārdošanas nodaļas darbiniekiem. Nākamā lieta ir jūsu telpu, piemēram, izstāžu zāles vai noliktavas, fiziskā adrese un jūsu vietnes URL. Vēl viena svarīga informācija ir norēķinu iespējas un piegādes iespējas, kuras varat atrast sava konta sadaļā "Vairumtirgotāja dati". Lūdzu, izvēlieties pircējiem pieejamās apmaksas iespējas un piegādes iespējas un sīkākai informācijai par tām izmantojiet teksta laukus ar nosaukumu "Papildu informācija. Visbeidzot, ieteicams aprakstīt savu uzņēmumu un produktus, ko pārdodat.

2. Regulāri uzskaitiet jaunus piedāvājumus, saglabājiet jaunākos iepriekšējos - ļoti ieteicams sarakstus piedāvāt pēc iespējas biežāk. Jo vairāk piedāvājumu jūs uzskaitīsit, jo vairāk pircēju ar jums sazināsies. Turklāt katrs jūsu piedāvājums tiek nosūtīts mūsu ikdienas informatīvajā izdevumā ar jaunākajiem produktiem, tāpēc, jo regulārāk būsiet, jo lielāka būs jūsu piedāvājumu sasniedzamība. Tāpat, lūdzu, neaizmirstiet par saviem iepriekšējiem piedāvājumiem un atjauniniet tos ikreiz, kad kaut kas mainās (t.i., cena, apmaksas iespējas vai minimālā pirkuma summa).

3. Sagatavo labus aprakstus, pievieno attēlus – pirms pircējs apmeklēs tavu profilu, viņš, iespējams, apskatīs kādu no Taviem piedāvājumiem. Tādēļ jums vajadzētu veltīt laiku, lai izveidotu labu un uzticamu sava produkta aprakstu. Ievadiet visu svarīgo informāciju par vairumtirdzniecības partiju un nebaidieties pieminēt dažas nepilnības. Galu galā bez jaunu preču pircējiem ir arī pircēji, kuri meklē lietotas, atjaunotas, nepārbaudītas vai pat bojātas preces. Tāpat, lūdzu, izvairieties no vispārīgiem apgalvojumiem gan piedāvājuma nosaukumā, gan aprakstā. Esiet konkrēts un uzticams, aprakstot produktus, izmantojiet zīmolu vai modeļu nosaukumus, sniedziet pircējiem galvenās jūsu pārdodamo krājumu specifikācijas, norādiet visu svarīgo informāciju (t.i., trūkstošās kastes, skrāpējumi vai iespiedumi). Labā nosaukumā un aprakstā jānorāda arī pārdodamā krājuma veids, piemēram, likvidācijas krājumi, krājumi pārpalikumam, izpirkumnomas produkti utt. Vēl viena svarīga lieta ir augšupielādēt autentiskus vairumtirdzniecības partijas attēlus, kad vien iespējams. Autentiskie attēli ne tikai izskatās labāk, bet arī pierāda, ka jums patiešām pieder akcijas, un tas ir ļoti svarīgs fakts lielākajai daļai pircēju.

4. Pievienojiet savus piedāvājumus citās valodās – ja zināt kādas citas valodas, kuras Merkandi atbalsta, tad piedāvājumi jātulko šajās valodās. Tas ievērojami palielinās jūsu produktu potenciālo pircēju skaitu. Ja nezināt nevienu citu Merkandi lietoto valodu, varat mēģināt tulkot savus piedāvājumus, izmantojot Google, Yandex, Bing vai Yahoo.

Lai pievienotu piedāvājumu, jums ir jābūt Merkandi PREMIUM biedram un jāapstiprina savs uzņēmums pie mums. Lai sāktu verifikāciju, vienkārši augšupielādējiet nepieciešamos dokumentus savā lietotāja kontā vai nosūtiet tos pa e-pastu. Tiklīdz verifikācijas procedūra būs pabeigta ar pozitīvu rezultātu, Jums tiks aktivizētas Jūsu pārdošanas iespējas, un Jūs varēsiet uzskaitīt piedāvājumus Merkandi. Lūdzu, atcerieties, ka tā ir viena no Jūsu konta funkcijām, tāpēc, kad Jūsu lietotāja kontam beigsies derīguma termiņš, Jums vairs nebūs iespējas norādīt produktus vietnē.

Lai pievienotu piedāvājumu, lūdzu, vispirms pierakstieties savā Merkandi kontā. Ja jau esat tur, vienkārši noklikšķiniet uz pogas "Pievienot piedāvājumu", lai sāktu. Alternatīvi vienkārši dodieties uz sadaļu "Mani piedāvājumi". Šeit Jūs vienmēr atradīsiet visus savus piedāvājumus, un, lai pievienotu jaunu, vienkārši noklikšķiniet uz “Pievienot piedāvājumu”. Lai pievienotu jaunu piedāvājumu, jāveic šādas darbības:

1. Informācija par produktu
2. Piedāvājuma derīguma termiņš
3. Pasūtījums
4. Piedāvājuma apraksts
5. Apmaksas un nosūtīšanas veidi

6. Fotogrāfijas

7. Materiāli un pielikumi

  1. Aizpildot veidlapu, sniedziet pēc iespējas vairāk informācijas par produktu, piemēram, izvēloties kategoriju, apakškategoriju un produktu grupu, kurai pieder pievienotais produkts (jauns, lietots, bojāts, sajaukts / atgriezts, atjaunots, outlet), kā arī produkta izcelsmes valsts (valsts, kurā produkts pašlaik atrodas) atrodas).
    Šajā kategorijā ietilpst arī tādi lauki kā produkta ID (produkta iekšējā identifikācija), EAN un TARIC kodi vai pat zīmols.
    Lai atvieglotu potenciālo klientu piedāvājumu meklēšanu, pārdevējiem jāsniedz pēc iespējas detalizētāku informāciju par produktu. Tāpēc visi lauki ir apzīmēti ar *, nozīmē, ka tie ir obligāti aizpildāmi.
  2. Nosakiet aptuveno piedāvājuma derīguma termiņu, piemēram, piedāvājums ir spēkā 30 dienas vai piedāvājums ir spēkā līdz ... Pēc šī laika piedāvājums mainās uz statusu uz arhīvēts - tas tiek parādīts ar informāciju, kas tika pievienota pirms X dienām. Lai to atjaunotu, vienkārši izmantojiet aktivizēšanas opciju piedāvājumu sarakstā.
  3. Aizpildiet šādu informāciju par produktu, piemēram: pieejamais daudzums, minimālais pasūtījums, mērvienība, kurā produkts tiek pārdots, un cena. Atkarībā no izvēlētajām vērtībām mainīsies lauku noformējums (piemēram, izvēloties cenu, par kuru jāvienojas, valūtas vai vienības ievadīšanas lauki pazūd).
  4. Aizpildiet piedāvājuma nosaukumu, saturu un atslēgvārdus. Atsevišķās sadaļas varat aizpildīt šos laukus atsevišķās valodās. Atcerieties, ka, izvēloties piem. Poļu, vācu un angļu valodā, ievadiet piedāvājuma nosaukumu / nosaukumu un aprakstu valodās, kas piemērotas izvēlētajām valodu versijām, t.i., poļu, vācu un angļu valodā. Sistēma automātiski atpazīs, kurās valodu versijās vēlaties publicēt piedāvājumus, pārbaudot lauku aizpildīšanu atsevišķās sadaļās.
    Ir arī svarīgi, lai uzņēmuma kontaktinformācija (piemēram, tālruņa numurs, e-pasta adrese, vietne, uzņēmuma logotips) netiktu parādīta aprakstā un mūsu pievienotajos fotoattēlos. Produkta aprakstā ieviesiet arī atslēgvārdus, kas raksturo piedāvātās preces.
  5. Nākamajā piedāvājuma pievienošanas posmā sniedziet informāciju par pieejamajām maksāšanas metodēm (bankas pārskaitījums, skaidra nauda, tiešsaistes maksājumi), kā arī par piedāvātajām piegādes metodēm (preču saņemšana uz vietas, iekšzemes sūtījums, starptautiskais sūtījums). Šie lauki nav obligāti, taču atcerieties, ka, jo vairāk informācijas sniegsiet par produktu, ieskaitot informāciju par piegādi un samaksu un fotoattēlus, jo lielāka būs interese par piedāvājumu.
  6. Pievienojot produktu fotoattēlus, atcerieties, ka pirmais pievienotais fails ir galvenais attēls un, ka dažu fotoattēlu pievienošana lielformātā palielinās Jūsu reklāmas pievilcību, kas savukārt nozīmē lielāku atbilžu skaitu!
  7. Ja produkts ir zināms un jums ir video, kurā parādīta tā darbība / apskats, tad laukā Video URL varat pievienot adresi videoklipam Youtube vai Vimeo vietnē. Produkta aprakstā varat pievienot 1 pielikumu. Piemēram, tā var būt tabula ar piedāvāto produktu sarakstu, cenrāži utt. (atļautie failu formāti: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maksimālais izmērs 5 MB). 
    Kad visi obligātie lauki ir aizpildīti, varat to saglabāt kā melnrakstu, lai to iesniegtu, vai iesniedziet to tūlīt un pārejiet uz reklamēšanas iespējām.
    ​Jūs varat palielināt sava piedāvājuma ekspozīciju, izvēloties šādas reklamēšanas iespējas:
  • Nedēļas labākais piedāvājums par Merkandi
  • Populārākie piedāvājumi par Merkandi
  • Izcelt Merkandi piedāvājumu sarakstā
  • Labākais piedāvājums apakškategorijā
  • Izcelt apakškategorijā

Pēc visu nepieciešamo lauku aizpildīšanas varat saglabāt piedāvājumu kā melnrakstu (ja to vēl nevēlaties publicēt, bet tikai saglabāt progresu), publicēt to vietnē vai publicēt un doties uz reklāmas iespējām, kas palielina piedāvājumu redzamību.

Merkandi platforma piedāvā iespēju publicēt neierobežotu skaitu piedāvājumu. Jūsu piedāvājums potenciālajiem klientiem dod iespēju iepazīties ar sortimentu, kā arī ar atsevišķiem produktiem un pirkuma nosacījumiem. Vārdu sakot, piedāvājumu pievienošana ir reklāmas forma: fotoattēls un piedāvājuma apraksts var parādīties Merkandi vietnēs visās tās valodu versijās (būs nepieciešams tos tulkot) un izraisīt interesi ne tikai mūsu lietotājiem, bet arī cilvēkiem, kas vēl nav kļuvuši par mūsu lietotājiem, bet ir apmeklējuši Merkandi vietni. Lai vēl vairāk palielinātu varbūtību, ka Jūsu piedāvājums radīs lielāku interesi, pēc atbilstošas akcijas nopirkšanas tas tiks izcelts. Šajā jomā Jūs varat izvēlēties no šādiem izcelšanas veidiem:

  • Nedēļas labākie produkti Merkandi - saskaņā ar mūsu veiktajām analīzēm šī ir visefektīvākā reklāma Merkandi, kas lielformātā tiek parādīta 7 dienas galvenajā lapā.
  • Labākais piedāvājums atlasītajā kategorijā – piedāvājuma izcelšana 7 dienas (rotējoši) atbilstošajā kategorijā (Jūsu piedāvājums vienmēr parādās pirms citiem piedāvājumiem). Izcelšana izvēlētajā kategorijā - ļauj 7 dienas izcelt savu piedāvājumu kā pirmo atlasītajā kategorijā.
  • Merkandi izceltie piedāvājumi- reklāmas veids, kas izceļ piedāvājumu attiecīgajā kategorijā ar dzeltenu krāsu. Aktīvs 7 dienas

Turklāt Merkandi platformā mēs piedāvājam trīs akcijas komplektus, kas ievērojami ietaupa laiku un naudu:

  • MINI komplektā ietilpst piedāvājuma izcelšana Merkandi un piedāvājuma izcelšana izvēlētā kategorijā. Ietaupiet 10%, izvēloties šo opciju.
  • MIDI komplektā - tajā ir iekļauta piedāvājuma izcelšana Merkandi un piedāvājuma izcelšana atlasītajā kategorijā. Izvēloties šo opciju, Jūs ietaupīsiet 20%. Tas ir arī mūsu klientu visbiežāk izvēlētais komplekts.
  • MAXI komplektā ietilpst Merkandi nedēļas labākais piedāvājums, piedāvājuma izcelšana Merkandi un labākais piedāvājums atlasītajā kategorijā. Izvēloties šo opciju, Jūs ietaupīsiet pat 30%.

Piedāvātie komplekti ir aktīvi tik pat ilgi kā atsevišķas akcijas, kas iegādātas atsevišķi katram piedāvājumam.

Bet tas vēl nav viss. Akciju komplekti ļauj ietaupīt līdz pat 30%, un šādā veidā ietaupīto naudu var papildus palielināt par vēl 30%,neizmantojot punktus samaksai. Lai uzzinātu vairāk, dodieties šeit: FAQ - Kas ir Merkandi punkti un kam tie paredzēti?

Mūsu platforma ir pieejama daudzās dažādās valodās. Pateicoties tam, katrs pārdevējs var izvietot savu piedāvājumu daudzās valodu versijās, bet tulkošanas valodai jābūt saderīgai ar doto valodas versiju. Pareizas tulkošanas trūkuma dēļ, piedāvājums var tikt bloķēts (vairāk par piedāvājuma bloķēšanas iemesliem: šeit).

Nepieciešamība tulkot piedāvājumus ir mājas lapas lietojamības jautājums un rūpes par Merkandi platformas katras valodas versijas kvalitāti.

Raugoties no pircēja viedokļa un ņemot vērā Merkandi daudzvalodību, gadījumā, ja pircējs vēlas redzēt piedāvājumus tikai poļu valodā, viņš izmantos šo valodas versiju. Tas nozīmē arī tulkojumu uz jebkuru citu valodu, kas pie mums ir pieejama pieejama.

Rūpes par atbilstošu valodu klasifikāciju un piedāvājumu kategorizēšanu, ir milzīgs atvieglojums potenciālajiem klientiem, kuri laika gaitā arvien vairāk novērtē mūsu pieeju šim jautājumam.

Viens no noteikumiem piedāvājumu pievienošanai ir nepieciešamība tos tulkot valodā, kas ir saderīga ar valodas versiju lasīt vairāk).

Tulkojums atbilstoši valodas versijai ir nepieciešams, lai piedāvājums būtu redzams konkrētajā Merkandi versijā. Piedāvājums, kas tulkots katrā valodā, noteikti ļaus vairumtirgotājam sasniegt lielāku lietotāju grupu.

Tomēr, ja Jūs nezināt nevienu no valodām, varat izmantot tīklā pieejamos rīkus.

Ļoti bieži apraksti, kas veikti ar tulkotāju palīdzību, ir nesaprotami, kas daudzus potenciālos adresātus var atsvešināt. Tāpēc, ja izmantojat tulkotājus, atcerieties:

  1. pārbaudīt, vai oriģinālajā tulkojumā nav kļūdu, piemēram, drukas kļūdas, jo tulkotājs šādus kļūdas nevar
  2. pārbaudīt lai tekstam, kas sagatavots, būtu pēc iespējas mazāk vārdu, tas ir uzrakstīts vienkāršā valodā, izlaižot sarežģītus teikumus
  3. pārbaudīt, vai pareizajās vietās ir atstarpe. Ja vārdi ir apvienoti, tulkotājs tos nevarēs pārtulkot.
  4. izvairieties no saīsnēm
  • Tulkotāji vislabāk tulko angļu valodas tekstus jebkurā citā valodā, tāpēc mēģiniet sagatavot piedāvājuma saturu angļu valodā.

Daudzi no mums vēloties ātri iztulkot piedāvājumu, tulkojumā ievada visu tekstu uz reiz. Tulkojums būs precīzāks, ja papildus iepriekšminētajām vadlīnijām tulkosiet teikumu pa teikumam, īpaši garāku aprakstu gadījumā.

Mēs iesakām izmantot šādus tulkošanas rīkus:


​Novērojumi liecina, ka:

Spāņu valodā, vislabāk izmantot Google Translate. Itāļu valodā - Yandex Translator, angļu valodā arī varat izmantot Yandex Translator, lai gan oficiālajiem dokumentiem labāk izvēlēties Google Translate, bet franču un grieķu tulkojumiem ir vērts izmantot Bing Translate.

Dažos gadījumos jūs varat uzzināt, ka daži no jūsu piedāvājumiem ir bloķēti. Zemāk jūs atradīsit 3 galvenos iemeslus:

  1. Piedāvājumā ir iekļauta kontaktinformācija - saskaņā ar piedāvājumu pievienošanas noteikumiem to saturā, fotoattēlos un pielikumos ir aizliegts iekļaut kontaktinformāciju un uzņēmuma nosaukumu. Aizliegts arī sniegt personas datus un citus datus, ar kuriem var sazināties saistībā ar piedāvājumu lietotājiem, kuri nav pieteikušies. Jums arī nav atļauts likt ūdenszīmes uz fotogrāfijām, kurās ir visa informācija par uzņēmumu. Tas ir pretrunā ar mūsu principiem.
  2. Piedāvājums nav tulkots - piedāvājumu ir iespējams ievietot jebkurā no mūsu platformas pieejamajām valodu versijām. Tomēr tas ir jātulko valodā, kas ir saderīga ar izvēlēto valodas versiju.
  3. Piedāvājums ir viena no iepriekšējo piedāvājumu kopijām - aizliegts likt piedāvājuma dublikātus. Katram no piedāvājumiem jābūt unikālam nosaukumam un aprakstam. Piedāvājumi, kuros virsrakstam tiek pievienots kārtas numuru vai aprakstam dažus vārdi, tiek uzskatīti par piedāvājuma kopijām. Šāda rīcība nav atļauta.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka piedāvājumu kopijas tiks nekavējoties bloķētas. Tomēr ļoti bieži mēs sazināmies ar katru lietotāju, paziņojot viņam par visām kļūdām, kas pieļautas, pievienojot piedāvājumu, piedāvājot optimālus risinājumus. Jāatceras, ka stingra pieeja piedāvājumu tēmai nav mūsu interesēs, bet tā ir nepieciešamība, kas izriet no daudziem iekšējiem un ārējiem faktoriem. Merkandi ir ļoti svarīgs platoformas lietošanas ērtums. Jo ērtāka tā ir pircējiem, jo ​​vairāk preču tiks pārdotas.

Vispārīga informācija:

1. Pārdošanas iespējas tiek dotas tikai PREMIUM lietotājiem, kuri ir parādā vai pārstāv reģistrētus uzņēmumus un nosūtīs mums savu uzņēmumu dokumentus pārbaudes procedūrai. Pārdošanas iespējas tiek aktivizētas pēc PVN reģistrācijas apliecības (vai citas nodokļu reģistrācijas apliecības, ja neesat reģistrēts PVN maksātājs) un uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopiju pārbaudes.

2. Pārdošanas iespējas ļauj PREMIUM lietotājiem uzskaitīt savus produktus Merkandi. Piekļuve pārdošanas iespējām ir PREMIUM konta izvēles funkcija, un tā beigsies PREMIUM konta derīguma termiņa beigu datumā.

3. Saskaņā ar pieņemto Noteikumu un nosacījumu 2. punkta 5. punktu prasība par pārdevēja opciju aktivizēšanu ir izslēgta. Merkandi patur tiesības izslēgt lietotāju reģistrācijas laikā un jebkurā abonēšanas laikā, īpaši drošības apsvērumu dēļ un, piemēram, nenorādot iemeslu.

TIRDZNIECĪBAS PIEDĀVĀJUMU NOTEIKUMI:

  1. Piedāvājumu, fotogrāfiju un pielikumu saturā nedrīkst norādīt ne kontaktinformāciju, ne uzņēmuma nosaukumu. Tāpat ir aizliegts ievietot personas datus un citus datus, kas ļauj uzņēmumu atrast internetā. Mēs neakceptējam arī ūdenszīmes uz fotogrāfijām, kurās ir atrodama visa informācija par uzņēmumu.
  2. Mēs pieņemam tikai vairumtirdzniecības piedāvājumus. Mēs paturam tiesības dzēst mazumtirdzniecības piedāvājumus bez iepriekšēja brīdinājuma.
  3. Mēs nepieņemam produktu, īpaši preču zīmju aizsargātu, kopiju pārdošanas piedāvājumus. Mēs paturam tiesības dzēst šādus piedāvājumus bez iepriekšēja brīdinājuma, un mēs paturam tiesības pieprasīt preču autentiskuma pierādījumu.
  4. Produktu grupa (jauns, lietots, bojāts, mix / retourware, refurbished, outlet) jāpiešķir, tikai pamatojoties uz aprakstu, kas pieejams Merkandi vietnē: PRODUKTU GRUPA
  5. Piedāvājumu ir iespējams publicēt katrā no pieejamajām Merkandi valodu versijām. Šajā gadījumā piedāvājuma saturs ir jātulko katrā no valodām, kurās tas tiek iesniegts
  6. Aizliegts izlikt kopētus piedāvājumus. Ar kopiju saprot arī piedāvājumu, kas pievienots no jauna ar tādu pašu saturu kā iepriekšējais. Šādi piedāvājumi tiks bloķēti. Piedāvājumu izmaiņas jāveic, tos rediģējot.
  7. Aizliegts pievienot pirkšanas piedāvājumus un pakalpojumus. Pirkuma piedāvājumus var publicēt tikai tam paredzētajā sadaļā. Šādi piedāvājumi tiks dzēsti bez iepriekšēja brīdinājuma.
  8. To ir aizliegts publicēt:

    -Piedāvājumi, kas saistīti ar cigaretēm un e-cigaretēm un tabakas izstrādājumiem 
    -Piedāvājumi, kas saistīti ar CBD produktiem
    -Alkohola piedāvājumi
    -pārtikas produktu piedāvājumi, kuru derīguma termiņš ir beidzies vai kuri nav piemēroti patēriņam.
    -Piedāvājumi par kosmētikas produktiem, kuriem beidzies derīguma termiņš
    -Šaujamieroču, munīcijas 

  9. Merkandi patur tiesības dzēst vai ierobežot piedāvājumus, kuros ir rupjas valodas kļūdas vai slikta informācija.
  10. Pretenzijas par piedāvājuma publicēšanu Merkandi platformā nav atļautas.
  11. Merkandi patur tiesības jebkurā laikā dzēst lietotāja piedāvājumus un bloķēt piekļuvi Pārdevēja kontam, nenorādot iemeslu.

Merkandi mūsu speciālistu komanda katru dienu rūpējas par Jūsu piedāvājumu pārdošanu un popularitāti. Tā rezultātā Jūsu piedāvājumi iegūst vairāk apmeklētāju, un tiem ir vēl lielāks potenciālo klientu loks.

Ko tieši mēs darām, rediģējot Jūsu piedāvājumus?

  • Virsraksta un apraksta uzlabošana - mēs uzlabojam jūsu ierakstu saturu, iekļaujot vairāk atslēgvārdu, lai pircēji varētu atrast Jūsu pārdotos produktus. Šī darbība ir paredzēta arī satura, pareizrakstības, gramatikas, teksta sakārtojuma utt.uzlabošanai. 
  • Zīmola norādīšana - ja Jūs pārdodat firmas preces, ir jānorāda zīmols. Tādā veidā Jūsu piedāvājums parādīsies to piedāvājumu sarakstā, kas satur noteiktu zīmolu produktus, tādējādi palielinot tā sasniedzamību.
  • Kategorijas papildināšana / uzlabošana - nepareizi izvēlēta kategorija ievērojami samazina dotā piedāvājuma redzamību. Piedāvājumu gadījumā, kas satur dažādas preces (tā sauktie miksi), to pievienošana daudzām kategorijām palielina to sasniedzamību. Katram piedāvājumam varat pievienot ne vairāk kā 3 kategorijas!
  • Citi nelieli uzlabojumi - piemēram, trūkstoša informācija par zīmolu, nepilnīga informācija par produktu, svarīga informācija pircējiem.

Lepriekš minēto izmaiņu mērķis ir sasniegt pēc iespējas vairāk potenciālo klientu, palielināt uzņēmuma uzticamību, izmantojot profesionāli sagatavotus piedāvājumus, un padarīt Jūsu piedāvātās preces pievilcīgākas apmeklētāju acīs.

Kā atpazīt rediģētos piedāvājumus?
Piedāvājumu sarakstā blakus piedāvājuma statusam (Aktīvs, Arhivēts, Melnraksts) redzēsit nelielu R ikonu, kas nozīmē, ka piedāvājums ir rediģēts tās vietnes valodas versijā, kurā atrodaties. Turklāt, ievadot piedāvājumu un mainot atsevišķus tulkojumus, blakus valodu versijām, kurās piedāvājums ir rediģēts, redzēsit atbilstošu ziņojumu.

Ja vēlaties veikt izmaiņas mūsu komandas rediģētajā piedāvājumā, lūdzu, mainiet tikai tā vissvarīgākās daļas un nepublicējiet visu iepriekšējo saturu. Daži lietotāji, atjauninot savu reklāmu saturu, atkal kopē savu veidni, iznīcinot mūsu komandas pūles un redakcijas darbu un tādējādi samazinot viņu piedāvājumu klāstu. Uzticieties mūsu speciālistiem, mēs ļoti labi zinām, kā izveidot piedāvājumus, kas ātri palielina pārdošanas apjomus.

Mans ieraksts netika rediģēts, kāpēc?
Mūsu komanda regulāri kontrolē piedāvājumus, taču to lielā skaita dēļ mēs nevaram tikt galā ar visiem tiem. Tāpēc gadās, ka dotais piedāvājums ir rediģēts tikai dažās valodu versijās. Tomēr mēs cenšamies pastāvīgi novērst šīs nepilnības.

Vai es varu iesniegt pieprasījumu rediģēt savu ierakstu?
Jūs varat iesniegt šādu pieprasījumu mūsu komandai. Mēs centīsimies darīt visu iespējamo, lai ātri uzlabotu Jūsu piedāvājumu. Diemžēl mēs nevaram garantēt, ka katrs pieprasījums tiks apstrādāts. Tomēr tas nemaina faktu, ka mēs pieliksim visas pūles, lai uzticami un profesionāli tiktu galā ar Jūsu piedāvājumiem!

Merkandi platformā visiem pārdevējiem ir iespēja reklamēt savus piedāvājumus. Sīkāka informācija par reklāmas veidiem, izvietojumu tīmekļa vietnē, izskatu un emisijas laiku atrodama šeit: FAQ -Vai es varu reklamēt savus produktus Merkandi?

Par akciju komplektem var norēķināties tiešsaistē, ar bankas pārskaitījumu vai ar punktiem. Izvēloties maksāt ar punktiem, Jums ir ļoti svarīgas priekšrocības:

  • Ietaupījums līdz 30%, pērkot akcijas komplektus
  • Nekavējoties tiek aktivizēts iegādātais akcijas komplekts, izlaižot visu tiešsaistes norēķinu procesu

Pieejami ir 4 punktu komplekti:

  • 50 punkti, 5% ietaupījumu komplekts
  • 100 punkti, 10% ietaupījumu komplekts
  • 200 punkti, 20% ietaupījumu komplekts
  • 400 punkti, 30% ietaupījumu komplekts

Pirkšanas izmaksas ar punktiem tiek parādītas katrai reklāmai. Turklāt ir vērts pieminēt divus svarīgus jautājumus, kas saistīti ar punktiem:

  • Punktiem nav derīguma termiņa. Punkti Jūsu kontā ir pieejami uz nenoteiktu laiku, pat ja Jūsu konts tiek atjaunots pēc tā termiņa beigām.
  • Punktus var izmantot, lai reklamētu piedāvājumus tikai ar atsevišķām akcijām un akciju komplektiem. Tos nevar izmantot, lai apmaksātu konta atjaunošanu, papildu pakalpojumu iegādi utt.
  • Punktus nav iespējams apmainīt pret skaidru naudu.

Mēs iesakām izmantot punktu komplektus, jo tā ir lētāka un ērtākā norēķinu forma, reklamējot piedāvājumus Merkandi. Izvēlieties saprātīgi - izvēlieties atbilstoši savām vajadzībām pielāgotu Merkandi punktu komplektu!

Kāds ir atbilžu procents?

Atbilžu procents norāda, cik no pirmajiem pircēju ziņojumiem saņēma atbildi no pārdevēja. Tiek ņemti vērā tikai pirmie ziņojumi jaunā pavedienā. Turpmākie ziņojumi tajā pašā sarunā neietekmē šo rādītāju.

 

Kā tiek aprēķināts atbildes laiks?

Vidējais atbildes laiks tiek aprēķināts, pamatojoties uz pārdevēja atbildi uz pirmo ziņojumu pavedienā. Laiks tiek skaitīts 7 dienas nedēļā, 24 stundas diennaktī. Pēdējais pircēja ziņojums netiek ņemts vērā, ja vien tas nav viņa pirmais ziņojums.

 

Kādi ir laika sliekšņi atbildes ātruma noteikšanai?

Laika sliekšņi ir publiski redzami vairumtirgotāja profilā un ir šādi:

Ātri atbild - līdz 6 stundām

Ļoti ātri atbild - līdz 10 stundām

Ātri atbild - līdz 24 stundām

Lēni atbild - līdz 48 stundām

Ļoti lēni atbild - vairāk nekā 48 stundas

 

No kura perioda tiek aprēķināta statistika?

Visi koeficienti tiek skaitīti no pēdējām 30 dienām.

 

Cik bieži tiek atjaunināta statistika?

Dati tiek automātiski atjaunināti reizi 24 stundās.

 

Kāpēc ir svarīgi uzturēt atbilžu statistiku augstā līmenī?

Augstas atbilžu statistikas uzturēšana ir ļoti svarīga pārdevējiem. Darbs pie pakalpojumu kvalitātes veido uzticību ar pircējiem, mudina viņus sazināties ar jums un palielina darījuma pabeigšanas iespējas. Pircēji dod priekšroku sadarbībai ar vairumtirgotājiem, kas ātri un regulāri atbild uz ziņojumiem – tas ir svarīgs elements lēmumu pieņemšanas procesā un veiksmīgā pārdošanā.


 

Tev vajag palīdzību?

Pierakstieties BEZMAKSAS informatīvajam izdevumam — esiet lietas kursā!

Nepalaidiet garām ikdienas informāciju par jauniem produktiem un jaunumiem vietnē Merkandi. Lai sāktu darbu, reģistrējoties saņemiet atlaides kodu.