Vairumtirgotāji, ražotāji un izplatītāji, kuri meklē jaunus noieta tirgus savai produkcijai, pēc PREMIUM abonementa iegādes un verifikācijas procedūras var tos uzskaitīt Merkandi. Tomēr, lai gūtu maksimālu labumu no Merkandi konta, viņiem jāievēro tālāk sniegtie padomi.
1. Aizpildiet savu profilu un regulāri to atjauniniet - jūsu uzņēmuma Merkandi profils ir pieejams ikvienam pircējam platformā, tāpēc jums ir jāsniedz visa svarīgā informācija par savu vairumtirdzniecību un produktiem, kurus jūs piedāvājat. izpārdošana. Būtībā, lūdzu, regulāri atjauniniet savu kontaktinformāciju, lai izvairītos no problēmām, sazinoties ar jums. Lai to izdarītu, vienkārši pievienojiet tālruņa numurus, e-pasta adreses, vārdus un uzvārdus un valodas, lai sazinātos ar pārdošanas nodaļas darbiniekiem. Nākamā lieta ir jūsu telpu, piemēram, izstāžu zāles vai noliktavas, fiziskā adrese un jūsu vietnes URL. Vēl viena svarīga informācija ir norēķinu iespējas un piegādes iespējas, kuras varat atrast sava konta sadaļā "Vairumtirgotāja dati". Lūdzu, izvēlieties pircējiem pieejamās apmaksas iespējas un piegādes iespējas un sīkākai informācijai par tām izmantojiet teksta laukus ar nosaukumu "Papildu informācija. Visbeidzot, ieteicams aprakstīt savu uzņēmumu un produktus, ko pārdodat.
2. Regulāri uzskaitiet jaunus piedāvājumus, saglabājiet jaunākos iepriekšējos - ļoti ieteicams sarakstus piedāvāt pēc iespējas biežāk. Jo vairāk piedāvājumu jūs uzskaitīsit, jo vairāk pircēju ar jums sazināsies. Turklāt katrs jūsu piedāvājums tiek nosūtīts mūsu ikdienas informatīvajā izdevumā ar jaunākajiem produktiem, tāpēc, jo regulārāk būsiet, jo lielāka būs jūsu piedāvājumu sasniedzamība. Tāpat, lūdzu, neaizmirstiet par saviem iepriekšējiem piedāvājumiem un atjauniniet tos ikreiz, kad kaut kas mainās (t.i., cena, apmaksas iespējas vai minimālā pirkuma summa).
3. Sagatavo labus aprakstus, pievieno attēlus – pirms pircējs apmeklēs tavu profilu, viņš, iespējams, apskatīs kādu no Taviem piedāvājumiem. Tādēļ jums vajadzētu veltīt laiku, lai izveidotu labu un uzticamu sava produkta aprakstu. Ievadiet visu svarīgo informāciju par vairumtirdzniecības partiju un nebaidieties pieminēt dažas nepilnības. Galu galā bez jaunu preču pircējiem ir arī pircēji, kuri meklē lietotas, atjaunotas, nepārbaudītas vai pat bojātas preces. Tāpat, lūdzu, izvairieties no vispārīgiem apgalvojumiem gan piedāvājuma nosaukumā, gan aprakstā. Esiet konkrēts un uzticams, aprakstot produktus, izmantojiet zīmolu vai modeļu nosaukumus, sniedziet pircējiem galvenās jūsu pārdodamo krājumu specifikācijas, norādiet visu svarīgo informāciju (t.i., trūkstošās kastes, skrāpējumi vai iespiedumi). Labā nosaukumā un aprakstā jānorāda arī pārdodamā krājuma veids, piemēram, likvidācijas krājumi, krājumi pārpalikumam, izpirkumnomas produkti utt. Vēl viena svarīga lieta ir augšupielādēt autentiskus vairumtirdzniecības partijas attēlus, kad vien iespējams. Autentiskie attēli ne tikai izskatās labāk, bet arī pierāda, ka jums patiešām pieder akcijas, un tas ir ļoti svarīgs fakts lielākajai daļai pircēju.
4. Pievienojiet savus piedāvājumus citās valodās – ja zināt kādas citas valodas, kuras Merkandi atbalsta, tad piedāvājumi jātulko šajās valodās. Tas ievērojami palielinās jūsu produktu potenciālo pircēju skaitu. Ja nezināt nevienu citu Merkandi lietoto valodu, varat mēģināt tulkot savus piedāvājumus, izmantojot Google, Yandex, Bing vai Yahoo.