Vairumtirgotāji, ražotāji, izplatītāji, kuri savām precēm meklē jaunus tirgus, Merkandi platformā reģistrē PREMIUM kontu, un pēc pozitīvas pārdevēja pārbaudes, tiem saņem iespēju publicēt piedāvājumus preču pārpalikumiem, izsolēm, sēriju beigām, klientu atgrieztajām precēm u.c.
Ļoti svarīgs jautājums, kam ir milzīga ietekme uz ātru preču pārdošanu, ir veids, kā prezentēt savu uzņēmumu un preces Merkandi platformā. Šeit ir daži padomi, kas palīdz pārdevējiem sasniegt vairāk potenciālo mērķauditoriju un tādējādi paātrināt pārdošanu:
- Precīzi aprakstīts uzņēmuma profils Merkandi platformā - būtu jānodrošina, ka vairumtirgotāja profils, ko Merkandi tirdzniecības sistēmā redz reģistrēti pircēji, tiek papildināts ar visiem iespējamiem datiem. Pirmkārt, tajā vienmēr jābūt aktuālai kontaktinformācijai. Ieteicams norādīt pilnu uzņēmuma adresi, iespējams, noliktavas adresi, uzņēmuma tīmekļa vietnes adresi, kā arī kontaktinformāciju - vārdu, fiksēto tālruņu numurus, faksa numuru, mobilo tālruņu numurus, e-pasta adreses, uzņēmuma darba laiku vai Skype kontus, kā arī valodu, kādā attiecīgā persona var apkalpot klientus. Svarīgi ir arī dati par apmaksas noteikumiem un preču piegādes noteikumiem - laukā Mans konts - jānorāda dati par noliktavu, izņemot uzņēmuma datus un kontaktinformāciju, piedāvātās maksājuma metodes un nosūtīšanas veidu. Laukā Papildu informācija ir vērts arī dažos teikumos aprakstīt biznesa profilu, norādot nozares, produktu grupas un citu vērtīgu informāciju, kas var atšķirt uzņēmumu no citiem pārdevējiem.
- Regulāra piedāvājumu publicēšana - ieteicams regulāri ievietot jaunus piedāvājumus, atbilstoši Jūsu noteiktajam grafikam. Jāatceras, ka klienti, ar kuriem strādājat vai sadarbosieties tuvākajā nākotnē, novērtē pārdevējus, kuri regulāri atjauno savu sortimentu. Šeit ir grūti noteikt robežu, bet bieža vairumtirgotāja klātbūtne platformā, kas izpaužas kā jauni piedāvājumi, rada lielāku pircēju interesi, kuri par ikdienas produktiem tiek informēti par Merkandi, izmantojot ikdienas jaunumus. Atkarībā no piedāvātā sortimenta - tiem vajadzētu būt dažādu preču piedāvājumiem, kas publicēti dažādās nozarēs (protams, nozares izvēlei jābūt atbilstošai piedāvātajiem produktiem).
- Pareiza preču reklāmas noformēšana - pēc principa visu var pārdot, tam nepieciešams tikai jauks iesaiņojums. Jums vajadzētu rūpēties par detalizētu to preču aprakstu, kuras vēlaties pārdot. Laba prakse ir izmantot aprakstus, kas ir konkrēti, specifiski, skaidri, bez kļūdām, uz mērķi orientēti un pēc iespējas objektīvāki. Ja mūsu izstrādājumam ir trūkumi, nebaidieties tos aprakstīt - galu galā lietotas, atgrieztas vai atjaunotas preces arī sasniedz uzņēnumus, kas bieži meklē produktus ar mazākiem vai lielākiem defektiem.
- Svarīgākie elementi, kas veido labu piedāvājuma aprakstu, ir tā nosaukums un preču apraksts - tiem jābūt konkrētiem un precīzi noformulētiem.
Virsrakstā nelietojiet vispārīgas frāzes, piemēram, Pārdod lēti vai Izdevīgs pirkums!, bet precīzi norādiet, kas ir pārdošanā, jo tikai tad potenciālie klienti, kas meklē identisku vai līdzīgu produktu, izmantojot meklētājprogrammu Merkandi portālā, nekavējoties atradīs Jūsu sludinājumu. Nosaukumos jāiekļauj daži no vissvarīgākajiem elementiem, kas apraksta Jūsu preces- atslēgas vārdi, tostarp zīmoli, izcelsme (tiesu izpildītāju izsoles, preces no likvidācijas, pārpalikuma preces utt.)
Produkta aprakstam jāsniedz pircējam patiess priekšstats par Jūsu pārdotajām precēm. Pirmkārt, Jums jānorāda preces / krājuma priekšrocības un tā pirkšanas nosacījumu priekšrocības (piemēram, papildu atlaides, saņemot lielāku daudzumu, bezmaksas piegāde pasūtījumiem ES robežās, kas pārsniedz noteikto daudzumu, iespēja nosūtīt paraugus utt.). Apraksta tālākajā daļā jāmin visi iespējamie preču defekti (oriģinālā iesaiņojuma trūkums, nelielas lietošanas pazīmes, ražošanas defekti utt.). - Preču attēli ir ļoti svarīga piedāvājuma sastāvdaļa - galvenajā attēlā precei jāatrodas pēc iespējas pievilcīgākā veidā, lai piesaistītu apmeklētāju uzmanību platformai. Pelēka kartona fotoattēlu vai tukšu paleti labāk ir aizstāt ar labu fotoattēlu ar atlasītajiem produktiem, uz kuriem attiecas piedāvājums. Kataloga fotoattēlu vietā ieteicams ievietot reālus fotoattēlus, jo tas palielina reklāmas ticamību.
- Piedāvājumu publicēšana dažādās valodās - Merkandi platforma darbojas daudzās valodās. Piedāvājumi visās valodu versijās ir izvietoti Google, Yandex, Bing un Yahoo. Ja pārdevējs ar savu piedāvājumu vēlas sasniegt pēc iespējas vairāk potenciālo pircēju, viņam vajadzētu publicēt sludinājumus pēc atbilstoša tulkojuma ievadīšanas, piemēram, izmantojot Google tulkotāju, visās pieejamās Merkandi valodu versijās.